Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Στο χέρι των Βελβεντινών…

του Παναγιώτη Πλιάτσιου από τον ΠΡΩΙΝΟ ΛΟΓΟ
Αντιγράφω από το καλό blog του Βελβεντινού δασκάλου Γιάννη Γκίκα: «Ένας δίκαιος, πολιτισμένος, παμβελβεντινός αγώνας έφτασε στο τέλος του. Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές η απόφαση έχει βγει και δυστυχώς δεν ήταν αυτή που όλοι περιμέναμε. Ψυχραιμία σε όλους. Διαφορετική περίμενα αυτή τη νύχτα. Δεν έχω όρεξη να γράψω τίποτα άλλο». 





Είναι λόγια βγαλμένα μέσα από την ψυχή του, γεμάτα συναισθήματα, τα οποία αντανακλούν και στη συντριπτική πλειοψηφία των Βελβεντινών, μετά και την ψήφιση, στη Βουλή, του χωροταξικού σχεδίου του «Καλλικράτη». Μια εξέλιξη που έρχεται, πλέον, να οδηγήσει το Βελβεντό στο νεοσύστατο Δήμο Σερβίων-Βελβεντού, κάτι που βρίσκει αντίθετους τους κατοίκους. Λογικό και επόμενο, λοιπόν, να υπάρχει πικρία και απογοήτευση στον κόσμο, που, όντως, έδωσε έναν αγώνα άνισο κι όμως πολιτισμένο, χωρίς ακρότητες και υπερβολές! Χωρίς να κλείσουν δρόμους και δίχως να δημιουργήσουν προβλήματα σε άλλες κοινωνικές ομάδες, οι Βελβεντινοί (όπως και ο Αιανιώτες) κέρδισαν πολλές συμπάθειες αυτές τις εβδομάδες. Είδαν κόσμο να τους συμπαραστέκεται, αναγνωρίζοντας πως η σε βάρος τους παλινωδία του Υπουργείου Εσωτερικών δημιουργεί, όντως, την αίσθηση της αδικίας και του εμπαιγμού. Ήταν ένας καλός αγώνας, λοιπόν. Χωρίς αποτέλεσμα, όμως, καθώς τελικά δημιουργείται ο ένας και μοναδικός Δήμος Σερβίων-Βελβεντού. Πλέον, είναι η ώρα της περισυλλογής και του προβληματισμού για τη συνέχεια. Ήδη ακούγονται φωνές και σκέψεις για τη «συνέχιση του αγώνα». Και για «δυναμικές κινητοποιήσεις». Όμως, θα πρέπει να επικρατήσει η σύνεση και η ψυχραιμία στο Βελβεντό. Καλώς ή κακώς, το νομοσχέδιο του «Καλλικράτη» γίνεται Νόμος του κράτους και δεν θα αλλάξει, ακόμη και αν κλείσουν για….ένα μήνα τη γέφυρα της λίμνης Πολυφύτου! Μόνο χαμένη θα βγει η τοπική κοινωνία εάν προκριθούν ακραίες ενέργειες και αποφάσεις. Όπως, για παράδειγμα, η άρνηση της ψήφου στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές, που το μόνο το οποίο θα καταφέρει θα είναι να στερήσει το Βελβεντό από την εκπροσώπηση στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο για τα επόμενα 4 χρόνια! Ή, πάλι, μια τυχόν απόφαση για…άρνηση των κονδυλίων της πολιτείας για το Βελβεντό και η έκτακτη, προσωπική εισφορά των κατοίκων για τα έξοδα και τα έργα της περιοχής. Δεν βγάζει πουθενά και το μόνο που, επίσης, θα καταφέρουν είναι τα εκατομμύρια ευρώ που θα πήγαιναν στο Βελβεντό να τα δώσουν στα Σέρβια, στα Καμβούνια και το Λιβαδερό! Συνεπώς, τη δύσκολη αυτή ώρα, μέσα στην εύλογη πικρία και την αγανάκτηση, η λογική επιβάλλεται να πρυτανεύσει. Ο νέος Δήμος Σερβίων-Βελβεντού χρειάζεται το πιο δυναμικό κομμάτι του για να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο. Και ο Νομός Κοζάνης και ολόκληρη η Δυτική Μακεδονία χρειάζονται το Βελβεντό. Πάνω από όλα, όμως, οι ίδιοι οι αγωνιστές Βελβεντινοί δικαιούνται περισσότερα. Και θα είναι κρίμα να μην τα διεκδικήσουν, στη νέα, δύσκολη αυτή περίοδο που ξεκινά με την εφαρμογή του «Καλλικράτη». Στο χέρι τους είναι να αναδειχθούν στους πρωταγωνιστές του νέου Δήμου. Αρκεί να αξιοποιήσουν τις (πολλές) δυνατότητές τους… 

Υ.Γ. Ο δάσκαλος Γιάννης Γκίκας είναι ένας μόνο από τους ανθρώπους που γνώρισα και προσωπικά αυτές τις (δύσκολες και δημοσιογραφικά) εβδομάδες. Ένας από τους καλούς αγωνιστές, όπως και πολλοί άλλοι Βελβεντινοί, Νεαπολίτες, Σιατιστινοί και, φυσικά, Αιανιώτες. Συμφωνήσαμε και διαφωνήσαμε σε πολλά. Όμως μέσα από αγώνες σφυρηλατούνται και ανθρώπινες σχέσεις. Και είμαι βέβαιος πως στις τοπικές αυτές κοινωνίες, σε μια εποχή δύσκολη, οι αγώνες και οι διεκδικήσεις έφεραν κοντά τους συμπολίτες. Είναι και αυτό ένα κέρδος…

145 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΔΙΟΡΙΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ ΠΛΙΑΤΣΟ? ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΧΑΙΔΕΨΕΙΣ ΤΑ ΑΦΤΙΑ ΜΑΣ?

Ανώνυμος είπε...

kirie gkika exete dikio se ayta pou lete alla i gefira den legete gefira polifitou alla ipsili gefira serviwn , epitelous as teleiwsei to komplex me ta servia, opws kai ayto (((εν βγάζει πουθενά και το μόνο που, επίσης, θα καταφέρουν είναι τα εκατομμύρια ευρώ που θα πήγαιναν στο Βελβεντό να τα δώσουν στα Σέρβια, στα Καμβούνια και το Λιβαδερό!)))))) dld to xrima kai ta ekatomiria gia esas axizei mono? emena den mou kathete kala ayto,

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΓΚΙΚΑΣ. ΚΟΥΝΑ ΤΟ ΛΙΓΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΛΙΑΤΣΟΥ. ΜΟΝΟ Η ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΓΚΙΚΑ.

Ανώνυμος είπε...

Και τώρα πρέπει να συνεργαστούμε μ αυτούς!!! Ω θεέ μου τι μας περιμένει!!!

Ανώνυμος είπε...

Aυτο το αρθρο αγγιζει τις καρδιες ολων των Βελβεντινων!Οσοι δεν εχουν αγωνιστει ποτε και δεν εχουν διεκδικισει κατι που θεωρουν δικαιο δεν μπορουν να καταλαβουν τιποτα!!Ενα μεγαλο μπραβο σε ολους αυτους που τοσο καιρο μαχονταν για την ανεξαρτησια του Βελβεντου.Ας ελπισουμε οτι δεν χαθηκε τιποτα και οτι το Βελβεντο θα καταφερει να επιβιωσει και στον νεο "δημο".ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ ΠΟΤΕ!!!!

Ανώνυμος είπε...

eixa akousei mia istoria gia ena xwrio edw trigirw. otan leei pige to prwto trakter sto xwrio oi katoikoi to petousan axira gia na kinithei .

Ανώνυμος είπε...

ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΔΗΜΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕ Η ΒΟΥΛΗ, ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΛΑΘΟΣ.
ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ.
Η ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ Ή ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΨΕΣ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΑ.
ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΣ ΚΡΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΥΡΙΕ Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

AN KAI ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΤΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ,Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΒΕΛΒΕΝΤΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΟΣ ΔΗΜΟΣ.ΩΣΤΟΣΟ ΚΑΤΑΝΟΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΑΣ ΚΑΛΟ.

Ανώνυμος είπε...

Για τον φίλο από το Βελβεντό: Αυτό ακριβώς λέω. Και διαφωνούμε. Με την αποχή από τις εκλογές δεν κερδίζετε κάτι. Χάνετε όμως. Θελετε να τιμωρήσετε πολιτικους, δημοσιογραφους, δημαρχους, νομαρχες, βουλευτές, κόμματα, φορείς...Εντάξει, αλλά κάντε το με την ψήφο και τη στάση σας αν επιμένετε. Όμως, εάν απέχετε στην ουσία τιμωρείτε το ίδιο το Βελβεντό. Και είναι, πραγματικά, κρίμα. Το γράφω ως ουδέτερος και, φυσικά, χωρίς να είμαι φορτισμένος όπως εσείς, κάτι που είναι απολύτως κατανοητό...

Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

Π.Π ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ ΤΑ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ "ΟΥΔΕΤΕΡΟΙ" ΜΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΜΕΤΑ ΒΙΑΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Λ.Μ

BLACK BLOG είπε...

ποιά υψηλή γέφυρα σερβίων και ποιό κόμπλεξ, έλεος, 11:34 και όσοι ακόμη σκέφτεστε κατα αυτόν τον τρόπο, μή προσπαθείτε να διχάσετε τις δύο κοινωνίες, ο τρόπος που μιλάς αν δεν το κατάλαβες είναι απαράδεκτος, πώς την έχεις δεί?
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Π.Π ΦΤΑΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΝΤΩΣ ΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ,ΓΙΑΤΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΧΑΙΔΕΨΑΤΕ ΑΥΤΙΑ !!ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΤΕ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΟΜΙΜΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΗΜΟΣ?ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΣΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕ ΤΟ ΝΕΟ ΧΩΡΟΤΑΞ..ΤΟΥΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΝΘΕΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΡΟΥΣΦΕΤΙΚΟ ΕΛΕΟ ΒΛΑΤΗ!!ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕΡΒΙΩΝ ΜΟΝΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩΜΟΠΟΛΗ ΣΕΡΒΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΠΕΡΙΟΧΗ?ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΑΞΙΟΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ..ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Ανώνυμος είπε...

asy re 8.11 kai ston ypno sou to onoma skeftese? kakomoiri...

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΙ ΣΑΣ ΔΙΕΦΥΓΕ. ΟΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΣ ΟΜΩΣ ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΕΡΒΙΩΝ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΨΑΞΤΕ ΤΟ

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΕΦΑΛΙΑ ΒΕΛΒΕΝΤΙΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΓΕΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΣΕΡΒΙΩΤΕΣ

Ανώνυμος είπε...

ΟΠΟΙΟΣ ΒΕΛΒΕΝΤΙΝΟΣ ΜΑΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΝΥΧΤΕΣ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΒ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΒΑΘΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ......... ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ

Ανώνυμος είπε...

mati kai ayti????????? kai ti metedeide file ? an katalaves kala o agwnaas mas den htan enantion toy dhmoy serviwn htan enas agwnas gia thn diathrhsh ths aytonomias mas ki osa les einai anakrivies kai ek toy ponhroy kai kati akomh esy poy ta grafeis se kamia kinitopoihsh dden eisoyn paron

Ανώνυμος είπε...

Στείλετε ρε όλοι μαζί τις κομματικές ταυτότητες για αρχή με ένα μεγάλο δέμα στον Γιώργο..

Ανώνυμος είπε...

Κυ τού Βελβενδού θά πρέπει νά καταλάβετε κάτι οτι στά Σέρβια υπάρχουν από ανέκαθεν επειχηριματικά μυαλά γιαυτό είναι καί τό κέντρο εμπορίου στήν περιοχή στό Βελβενδό ενα πρατήριο ειχατε του συναιτερισμού καί αυτό τό πουλήσατε 2 ενα ωραιότετο μετόχι κάι τό δώσατε σέ ξένο επιθχειρηματία νά τό δουλεύη 3 ενα ωραιότατο ξενοδοχείο εχετε καί αυτό τό πουλήσατε σε Σερβιώτη ελάτε ολοι μαζί μέ τά επιχειρηματικά μυαλά τών Σερβίων καί μέ τήν Γεωργική τεχνογνωσία του Βελβενδου νά αξιοποιήσουμε τόν απέραντο κάμπο των Σερβίων σας περιμένουμε μέ προτάσεις

Ανώνυμος είπε...

Epidi me aresi na leo ta pragmata me to onoma kai kanis edo pote den to e8ese sas para8eto lipon tis dikes mou plirofories oson afora tin drasi to Velvedinon. Apo tin proti stigmi katalavane oti dimos anexartitos den 8a mporesoune na ginoune, opote kanane energies o neos dimos na onomastei, Dimos polifitou, Dimos Aliakmona. En oligis energousane ali mia fora prokatelimena kai isteroboula etsi oste o neos dimos mono Servion na min onomastei kai as onomastei opos nane. Distixos aytin einai i ali8ia. Ayto to ma8ame kai 8a to ma8oune kai oloi oi simpolites mas otan sisomoi antipoliteysi kai dimotiki arxi ton Servion metevisan sto Ipourgo Ragousi kai sizitisan.
Lipame giati en eti 2010 i prokatalipsi ton sindimoton mas einai toso edoni.

Ανώνυμος είπε...

Το ΠΑΣΟΚ αφού ΠΡΩΤΑ έσπειρε την ΔΙΧΟΝΟΙΑ και το ΜΙΣΟΣ μεταξύ των ΕΛΛΗΝΩΝ,
ΤΩΡΑ άρχισε....να τρώει τις σάρκες του....
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ....ΧΩΡΙΣ....ΔΙΧΟΝΟΙΑ...και ΜΙΣΟΣ...
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ...ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ...και ο Λουμίδης.. στους ΚΑΦΕΔΕΣ...

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα καταρχήν.
Κύριε Πλιάτσιο καταρχήν το ότι δεν θα ψηφίσουμε είναι ένας τρόπος διαμαρτυρίας για μας γιατί αλλιώς δεν ακούνε τα χαραμόσκυλα.
Και αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα πάρουμε και τα ατίστοιχα κονδύλια αν δεν ψηφίσουμε εκτός αν διαγραφούμε από τον Δήμο μας.
Γι αυτό μην μας λες εσύ τι θα κάνουμε.
Θα βρούμε τον τρόπο που θα πάει.
Βελβεντάρα μου σε ΑΓΑΠΩ.
Βελβεντινοί ψηλά το κεφάλι και μην ακούτε δημοσιογράφους και πολιτικούς ,μακριά από μας τους καταλάβαμε όλους φτάνει πια η κοροιδία.

Ε.Σ. είπε...

Κύριε Π.Π. πραγματικά αν βρισκόσασταν στο σαλόνι του σπιτιού μου και μιλούσατε, θα σας πέταγα έξω.
Είσαστε πάρα πολύ νέος και ηλικιακά αλλά και πολύ "φρέσκος" επαγγελματικά για να να έχετε γνώμη για όλα, τουλάχιστον όχι για τις κινητοποιήσεις των Βελβεντινών.
Σταματήστε να δίνετε οδηγίες στους Βελβεντινούς.
Σας παρακολουθώ έστω κι από μακριά κι αυτό που έχω να σας πω είναι το εξής: καλύψτε τα ρεπορτάζ σας με το μικρόφωνο και την κάμερα του καναλιού στο οποίο εργάζεστε κι αφήστε τις κοινωνίες να κρίνουν μόνες τους την πορεία τους.
Πάψτε πια με το μικροπολιτικό κουτσομπολιό σας!
Δεν χρειαζόμαστε οδηγίες και μην δημιουργείτε εντυπώσεις με δηλώσεις του τύπου: θα χάσουμε λεφτά αν δεν ψηφίσουμε" κτλ κτλ.
Μαζευτείτε λιγάκι.
Δεν σας γνωρίζω προσωπικά και ούτε θέλω να σας γνωρίσω.
Εκφράζω την άποψή μου καθαρά για τις θέσεις σας στο σκηνικό των τελευταίων ημερών.
Μην κάνετε αυτό το λάθος και μην επικρίνετε θέσεις, στάσεις κι αποφάσεις μιας τέτοιας ολόκληρης κοινωνίας.
Άλλωστε οι Βελβεντινοί δεν έχουν ανάγκη από ....."μέντορες"....
Και κάτι άλλο......το να βαδίζεται στα χνάρια των "μεγάλων" συναδέλφων σας το βρίσκω εξόχως επικίνδυνο.....

Χωρίς εμπάθεια και με χαμόγελο, καλημέρα!

Ε.Σ.

Ανώνυμος είπε...

Για τον φίλο από τα Σέρβια: Δεν υπάρχει "νόμιμο" σχετικά με την αυτονομία ή όχι του Βελβεντού. Πόσο μάλλον όταν αρχικά υπήρχε στην πρόταση Ραγκούση ως αυτόνομος Δήμος. Επομένως...παρανόμησε τότε ο υπουργός; Όχι, φυσικά. Η παλινωδία του είναι βασικός λόγος που έφτασαν εδώ τα πράγματα. Είναι η αλήθεια. Όσο για το εάν το Βελβεντό πληρούσε ή όχι τα κριτήρια, είναι ένα ουσιαστικό θέμα, το οποίο, εμείς τουλάχιστον σαν ΤΟΠ, το έχουμε συζητήσει και θίξει σε όλες τις εκπομπές με προσκεκλημένους Βελβεντινούς. Να μην ξεχνάμε, πάντως, πως ισολογισμό σαν του Βελβεντού δεν έχει Δήμος στη Δυτική Μακεδονία. Και με εξέπληξαν τα στοιχεία που είχε ο Μπελιάς για τα οικονομικά, ξέροντας τι γίνεται σε όλους τους άλλους Δήμους.

Π.Π.


Υ.Γ. Όσο για το σύνθετο όνομα, προκρίθηκε σε πολλές περιπτώσεις ανά την Ελλάδα, για προφανείς λόγους. Για να "χρυσωθεί το χάπι". Δεν έγινε μόνο εδώ. Και, εφόσον έγινε, ήμουν ίσως ο πρώτος (το είχα γράψει και εδώ). που είχε προτείνει το Σερβίων-Βελβεντού. Γιατί είναι πιο σωστό.

Ανώνυμος είπε...

1. Προφανώς ούτε εγώ σας γνωρίζω προσωπικά, αλλά θα το ήθελα. Όχι στο σαλόνι του σπιτιού σας, πάντως, γιατί (αν και χωρίς εμπάθεια, όπως λέτε), θα με πετούσατε έξω...
2. Από πότε η διατύπωση γνώμης σε στήλη θέσης και αποψης συνιστά και διατύπωση "οδηγιών"; Δηλαδή, με την ίδια λογική, δεν θα έπρεπε να τονίζω πως οι Σιατιστινοί και όλοι οι άλλοι δεν έπρεπε να κλείνουν δρόμους...;;Είναι η θέση και άποψη ενός δημοσιογράφου για θέμα που είναι κορυφαίο σε τοπικό επίπεδο. Απαγορεύεται η δημόσια διατύπωση άποψης; Αντίθετα, η δική σας φράση περί μικροφώνου κτλ συνιστά οδηγία...Και δημοσιογραφία δεν είναι μόνο η κάλυψη των γεγονότων. Αλλά και ο σχολιασμός τους. Και κρινόμαστε όλοι μας γι αυτό.
3. Επί της ουσίας, σε ολόκληρη την παραγράφό σας, δεν υπάρχει ουδεμία αναφορά...


Φιλικά και ειλικρινά χωρίς εμπάθεια

Π.Π.

Ε.Σ. είπε...

Είσαστε δημοσιογράφος κύριε Π.Π. και στις συνειδήσεις αρκετών ή πολλών, η προσωπική άποψη μπορεί να μεταφέρεται με διαφορετική βαρύτητα.
Δηλαδή μετά από όλα αυτά το νόημα πιό είναι?
Να σκεφτούν οι Βελβεντινοί πιό ώριμα?
Δεν καταλαβαίνω...
Εν πάσει περιπτώσει, όπως προανέφερα σε παλαιότερη ανάρτηση, δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται (δεν αναφέρομαι σε εσάς), και ότι ξαφνικά πολλές φωνές "λογικής και ψυχραιμίας" ακούγονται (ίσως να αναφέρομαι και σε εσάς :) ),
έτσι θα πω και τώρα, ότι δεν είναι τόσο εύκολη η επίτευξη της αγαστής συνεργασίας, ούτε να ξεχάσουμε τις αποφάσεις περί μη συμμετοχής στις εκλογές.
Ίσως να υπήρξα περισσότερο επιθετική απ' ότι αρμόζει μαζί σας και αυτό να είναι άδικο.
Δεν θα σας ζητήσω συγνώμη, γιατί πιστεύω ότι δεν θα σας έθιξα και φαντάζομαι το καταλαβαίνετε αυτό.
Η ουσία στην παράγραφό μου είναι μία και την προείπα, καμία συμβουλή απ΄έξω δεν θα καταλαγιάσει την θιγμένη υπερηφάνεια αυτής της κοινωνίας. Είναι απλό...
Οι αποφάσεις θα ληφθούν "από μέσα".
Φοβάμαι ότι η ελευθερία λόγου μέσα από το blog, ίσως (τονίζω ίσως), για κάποιους μπορεί να μετατρέψει την προσωπική άποψη ενός δημοσιογράφου σε είδηση...
Φυσικά και μπορείτε και πρέπει να σχολιάζετε...
Με το ίδιο δικαίωμα όμως που μπορώ κι εγώ να σχολιάζω τις θέσεις σας, και ίσως εγώ με ένα παραπάνω, επειδή εσείς είσαστε το δημόσιο πρόσωπο.
Τελικά μακάρι να μπορούσαμε να τα πούμε από κοντά. Κι ας ήταν και στο δικό σας σαλόνι..

Πάντα φιλικά.

Ε.Σ.

Ευχαριστώ.

Ε.Σ. είπε...

Επεξήγηση στην προηγούμενη ανάρτηση:

Για να μπορέσετε φυσικά να με πετάξετε εσείς έξω.

φιλικά,

Ε.Σ.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Ανώνυμος είπε...

Π.Π. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ Η ΣΥΝΘΕΤΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΕΡΒΙΩΝ-ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ??ΟΙ 2 ΔΗΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΣΟΔΥΝΑΜΟΙ?ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ-ΠΛΥΘΥΣΜΙΑΚΑ-ΣΕ ΕΚΤΑΣΗ-ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ-ΙΣΤΟΡΙΑ-ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΙΟ ΟΝΟΜΑ ΕΧΕΙ?ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΩ ΤΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΑΙΑΝΗ-ΚΟΖΑΝΗ??ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..

Ανώνυμος είπε...

Πλιάτσιο ο Δήμος Σερβίων σε προσκαλεί σε ειδική τελετή για την πολύτιμη βοήθειά σου που θά γίνει στο Δημαρχείο Σερβίων για να σου απονείμει τον τίτλο του << ΠΡΈΣΒΥ ΚΑΛΗΣ ΘΕΛΗΣΕΩΣ>

Ανώνυμος είπε...

Η συχνότητα της επανάληψης , συνδέεται με την διάρκεια της πληροφορίας, και αυτή η διάρκεια στην πληροφορία αποβλέπει στην συγκροτημένη και δομημένη αναγωγή της πληροφορίας σε συνήθεια. Η συνήθεια πάντα καταλήγει σε αυτόματη βεβαιότητα και αίσθηση σταθερότητας.Η δυνατότητά μας να γνωρίζουμε την πραγματικότητα προέρχεται από αυτήν την ίδια.

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα να κάνω μια βελτιωτική πρόταση όσον αφορά την προηγούμενη πρόταση. Για την προσφορά του Π.Π να τον Πουμε έναν τίτλο ακόμη μεγαλύτερο και η απονομή να γίνει όχι στην αίθουσα αλλά και στο πλατάνι της πλατείάς και να αγορευτεί οχι σε Πρέσβυς αλλά <>

Ζορμπάς Μιλτιάδης είπε...

Δυστυχώς αγαπητέ κ. Πλιάτσο η έκφρασή σας "ο Νομός Κοζάνης χρειάζεται το Βελβεντό" είναι τουλάχιστον άστοχη και δεν απεικονίζει την πραγματικότητα. Αποδείχθηκε με το χειρότερο τρόπο ότι ο Νομός Κοζάνης θεσμικά εκδικήθηκε το Βελβεντό με βάση την απαράδεκτη λειτουργία του κορυφαίου του οργάνου, της ΤΕΔΚ. Μόνο η Αιανή κατά τη γνώμη μου δεν στάθηκε κόντρα στο Βελβεντό και άθελα της ίσως έκανε πιο δύσκολο το στόχο μας θέλοντας να πετύχει το δικό της από τις 28 Απριλίου και μετά. Ο υπόλοιπος Νομός δε μας σεβάστηκε καθόλου και επομένως δε δικαιούται να μας χρειάζεται στο μέλλον.
Κλείνοντας να ξέρεις ότι όλοι οι πολίτες του Βελβεντού γνωρίζουν το βρώμικο πόλεμο των αυτοδιοικητικών αρχόντων προς την "κατσίκα μας" που επέζησε στο αρχικό προσχέδιο και την αφάνησαν μετά γιατί απειλούσε τα μεγαλόπνοα σχέδια όλων. Όμως ο καιρός έχει γυρίσματα...

Ανώνυμος είπε...

Emas tous Serviotes ligo mas niazi pos diamorfo8ike to onoma, ayto omos pou 8eloume einai o koubaras tou Velvedou na erthi stin kedriki plateia ton Servion, !!!!

Ανώνυμος είπε...

Σωστός ο 442....Η δυνατότητά μας να γνωρίζουμε την πραγματικότητα προέρχεται από αυτήν την ίδια.

Ανώνυμος είπε...

Mίλτο παρότι γνωστοί απο το σχολείο και παλιοί γνώριμοι μαθε ότι όλο σου το στήσιμο στο θέμα Καλλικράτη ήταν λάθος και για το μέλλον σε συμβουλεύω να το αλλάξεις. Προσπάθησε επίσης να βελτιώσεις τις σκέψεις και απόψεις γύρω απο πολλά θεματα διότι το νεαρό της ηλικίας σου δε θα σε συντροφεύει για πάντα. Η εφηβεια πέρασε και τα φοιτητικά χρόνια αποτελούν παρελθόν εκτός εάν εσύ θέλεις να είσαι ο ΑΙΏΝΙΟΣ ΕΦΗΒΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Ελπιζω ο κυριος 10:55 να μην συγκαταλεγεται στα μεγαλα επιχειρηματικα μυαλα των Σερβιων!ειναι κριμα να χρησιμοποιει ετσι τη γλωωσσα!!!ΕΛΕΟΣ!!!Ειναι δυνατον!??ΑΠΟ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ??ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΜΥΑΛΟ!!!ΚΟΣΜΙΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

O 4:43 πρεπει να ηταν απο τον μεσημεριανο υπνο...!!!Ξερουμε ολοι νομιζω ποιες ειναι οι προθεσεις των Σερβιωτων!!!Λιγο ηρεμια βρε παιδια!!!

Ανώνυμος είπε...

1. Προς Ε.Σ. Πάντα μια καλή συζήτηση από κοντά είναι πιο χρήσιμη. Άλλωστε, προχθες το βράδυ στο αντλιοστάσιο ειχαμε μια τετοια κουβεντα με καμια 30αρια Βελβεντινους, για πολλα ζητηματα.
2. Η "Γνώμη" μου γραφτηκε στον "Π.Λ." και όχι εδώ μέσα. Αλλά και εδώ γραφω και σχολιαζω οπως και εσείς και, όσο γινεται, σαν απλος πολίτης. Και "ουδετερος" εν προκειμενω. Και επώνυμα.
3. Φυσικα και δεν θα σας επιβαλει κανεις τις αποφασεις σας. Ομως ειναι χρησιμο, νομιζω, να ακουγονται ολες οι αποψεις...
4. Για τον φίλο από Σέρβια. Μίλησα για την ονομασία Σερβίων-Βελβεντού ΜΟΝΟ όταν προκρίθηκε η διπλή ονομασία από το Υπουργείο. Στην περίπτωση αυτή και ΜΟΝΟ σε αυτή, νομίζω είναι το σωστό.
5. Κύριε Μίλτο επιμενω: Ο Νομός Κοζάνης χρειαζεται το Βελβεντό. Η αποψη μου είναι και δεν με αφορά τι πιστεύουν οι βουλευτές.


Π.Π.

Ε.Σ. είπε...

"" Ανώνυμος είπε...
Η συχνότητα της επανάληψης , συνδέεται με την διάρκεια της πληροφορίας, και αυτή η διάρκεια στην πληροφορία αποβλέπει στην συγκροτημένη και δομημένη αναγωγή της πληροφορίας σε συνήθεια. Η συνήθεια πάντα καταλήγει σε αυτόματη βεβαιότητα και αίσθηση σταθερότητας.Η δυνατότητά μας να γνωρίζουμε την πραγματικότητα προέρχεται από αυτήν την ίδια.

29 Μαΐου 2010 4:25 μ.μ. ""

Μακάρι σ' αυτήν την εξαιρετικά ελληνική φράση, την άρτια δομημένη, να διάβαζα και τη λέξη ΑΛΗΘΕΙΑ.

Όσο για τον φίλο που θέλει τον κουμπαρά του Δήμου Βελβεντού στην πλατεία των Σερβίων, έχω να πω ότι μόνος του επαληθεύει τα χαμηλού επιπέδου συναισθήματά του για τον γείτονα δήμο μέσα από τον άκρατα κυνικό αστε'ι'σμό του.

Α, κι αν θέλετε τον κουμπαρά μας στην πλατεία σας, κατασκευάστε την πρώτα, χωρίς κατωφέρεια παρακαλώ για να μην κλίσουν εύκολα τα ευρώπουλα που θα σας χαρίσουμε κατευθείαν στις τσέπες σας.

(Προς ai vreS: αν το μύνημα αυτό σας ήρθε και προηγουμένως λόγω τεχνικού προβλήματος,μην αναρτήσετε το παρόν γιατί το έγραψα δεύτερη φορά).

Ευχαριστώ

Ε.Σ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΠΛΙΑΤΣΟ ΟΙ ΕΓΚΥΡΟΙ ΔHΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΣΠΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟ "WE REPORT YOU DECIDE". ΕΣΕΙΣ???.....

Ανώνυμος είπε...

ego pantos oti kai na peite, meta tin teleftaia apergia peinas ton velventinon exo na diloso : Den exo kamia ma kamia orexi na kano apergia peinas - oute na xaso esto 1 toso da grammareio - gia na meinei eite o stergiou, eite o kokolios stis theseis tous!!! xipnate mas xrisimopoioun oloi!

Ανώνυμος είπε...

Δεν χρειαζεται να απαντηθει καν το ερώτημα. Η αποφαση είναι δική σας και μόνο. Αλλά, επί της ουσίας, από χθες το βράδυ δεν έχω δει καποιο αντ-επιχειρημα...Εδώ είμαστε και συζηταμε...

Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΟΙ ΣΥΝΘΕΤΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΧΛΑΜΑΡΑ!!ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ..ΟΠΩΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ Κ.ΠΛΙΑΤΣΙΟ,ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΠΛΟΜΑΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΘΕΜΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΔΡΟΜΟΙ-ΑΞΙΟΠ.ΛΙΜΝΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ-ΚΑΣΤΡΟΠ.ΣΕΡΒΙΩΝ-ΜΑΡΜΑΡ.ΤΡΑΝΟΒ-ΑΞΙΟΠ.ΟΡΕΙΝΟΥ ΟΓΚΟΥ ΒΕΛΒ-ΤΜΗΜΑ ΤΕΙ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΑ-ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝ.ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤ. ΠΑΝΤΟΥ...

Ανώνυμος είπε...

Leuteria sto sklabomeno belvento!! apo ta komplex kai ta misi pou exei!!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε των 8.30. Σε παραπεμπω στην αναρτηση μου στη 1.41 σημερα περί της διπλής ονομασίας. Πάντως δεν είναι ουσιαστικό αυτό....

Π.Π.

Ε.Σ. είπε...

Με συγχωρείτε κ. Πλιάτσιο, θέσατε κάποιο θέμα προς συζήτηση με κάποιο ή κάποια επιχειρήματα και περιμένετε να ακούσετε αντεπιχείρημα????
Ή εγώ είμαι χαζή ή εσείς δεν τοποθετηθήκατε σωστά.
Αφήστε που προηγουμένως ξεκαθαρίσατε ότι μας λέτε την άποψή σας σαν απλός πολίτης και μόνο.
Λοιπόν, τί από τα δύο ισχύει?
Τί θέλετε να ακούσετε?
Προσπαθείτε να εκμαιεύσετε κάποια πληροφορία, που στη συνέχεια θα την μετατρέψετε σε είδηση, και η είδηση μέσα από την επανάληψη θα αποκτήσει τη σταθερότητα της μονιμότητας....και δεν μπορώ άλλο βαρέθηκα.....
Τί αντεπιχείρημα χρειάζεστε για μια αλήθεια που στην περίπτωση του Βελβεντού συντονίζεται απόλυτα εναρμονισμένα με την πραγματικότητα????
Και στέκει ακλόνητη στους αιώνες?
Τί άλλο θέλετε να ακούσετε κ. Πλιάτσιο?

ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΕΝΩΜΕΝΟ ΠΟΤΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟ

Επαναλαμβάνω την άποψή μου ότι είναι εξόχως επικίνδυνο να βαδίζετε στα χνάρια των "μεγάλων"
συναδέλφων σας....άλλάξτε πρότυπα.
Το τί μέλλει γενέσθαι θα το μάθετε όπως όλοι μας όταν έρθει η ώρα.
Πολύ επίμονα δεν θαρρείτε ότι σκαλίζετε το θέμα?

Η ιδιότητά σας δεν σας οπλίζει με το δικαίωμα του συντονιστή της συζήτησης.....ώστε να αναμένετε αντεπιχειρήματα και πολύ ισοπεδοτικά να μας λέτε ότι δεν ακούσατε κανένα από χτες το βράδυ. Ο καθένας λέει την άποψή του και έτσι ο διάλογος πορεύεται.
Και κάτι άλλο, αγωνίζομαι τόοοοσο πολύ στη ζωή μου, δεν χρωστάω σε κανέναν, ο νους και η λαλιά μου είναι τόσο ελεύθερα που μπορώ να εκφράζομαι με την πανανθρώπινη αλήθεια και ποτέ με την αλήθεια που άλλες συνθήκες θα με ανάγκαζαν να μιλώ.
Η αποψή μου με λίγα λόγια δεν μου κοστίζει κάτι.
Θέλω να πιστεύω ότι υπάρχουν κι άλλοι σαν εμένα.

Ε.Σ.

Ανώνυμος είπε...

Μια θεωρία που δεν αμφισβητεί τα δεδομένα συντηρεί το παρόν και αποστασιοποιείται από το μέλλον. Η διαχείριση του μέλλοντος … παραδίδεται στην φαντασία. Η κοινωνία της συνήθειας όμως θεωρεί την φαντασία επικίνδυνη … γιατί δεν συμβιβάζεται με τα δεδομένα της. Έτσι η φαντασία προσδιορίζεται ως ουτοπία … για να μην έχει καμιά συμβολή στην πραγματικότητα… Ο A. Einstein θεωρούσε ότι « η φαντασία είναι πιο σημαντική από τη γνώση» διότι η φαντασία παράγει και γνώση σε αντίθεση με την γνώση που δεν παράγει φαντασία. Η φαντασία επομένως με την ικανότητά της να παράγει γνώση μετατρέπεται στην πραγματικότητα του μέλλοντος… Τελικά η φαντασία δεν αντιπαρατίθεται με τη λογική, όπως προσπαθεί να μας πείσει η κοινωνία της συνήθειας, είναι απλώς η επόμενη λογική.

Ανώνυμος είπε...

Στη συγκεκριμενη αναρτηση υπαρχει μια "Γνώμη". Και ειναι εδω προς συζητηση, κριτικη, απόρριψη, συμφωνία...Επί ταύτης, λοιπόν, ουδεμία φράση...Γράφετε κυρία Ε.Σ. τοσες λεξεις ομορφες και ευηχες, αλλα ακομη τιποτε περί της ουσίας της αναρτησης. Να σας δώσω το κίνητρο λοιπόν; "Καλώς ή κακώς, το νομοσχέδιο του «Καλλικράτη» γίνεται Νόμος του κράτους και δεν θα αλλάξει, ακόμη και αν κλείσουν για….ένα μήνα τη γέφυρα της λίμνης Πολυφύτου! Μόνο χαμένη θα βγει η τοπική κοινωνία εάν προκριθούν ακραίες ενέργειες και αποφάσεις. Όπως, για παράδειγμα, η άρνηση της ψήφου στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές, που το μόνο το οποίο θα καταφέρει θα είναι να στερήσει το Βελβεντό από την εκπροσώπηση στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο για τα επόμενα 4 χρόνια! Ή, πάλι, μια τυχόν απόφαση για…άρνηση των κονδυλίων της πολιτείας για το Βελβεντό και η έκτακτη, προσωπική εισφορά των κατοίκων για τα έξοδα και τα έργα της περιοχής. Δεν βγάζει πουθενά και το μόνο που, επίσης, θα καταφέρουν είναι τα εκατομμύρια ευρώ που θα πήγαιναν στο Βελβεντό να τα δώσουν στα Σέρβια, στα Καμβούνια και το Λιβαδερό!". Ιδού, λοιπόν, θέσεις και επιχειρήματα κυρία μου...Έχετε αντίληψη, σας διαβαζω εδω και ημέρες,πολλες φορε συμφωνω μαζι σας, οπότε νομίζω πως μπορουμε να ξεκινησουμε εναν καλο διαλογο...Πόσο μάλλον όταν μιλατε σε έναν φιλο του Βελβεντού (πολυ πριν τον "Καλλικρατη)...

Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

Kαι κατι ακομη. Εφόσον, όπως λέτε, ο νους και η λαλια σας ειναι τοσο ελευθερα (και δεν αμφιβαλλω γι αυτο), γιατι δεν μου λετε και ποια ειναι τα...προτυπα που εχω; Εφόσον μαλλον μου τα εχετε...επιβαλλει, χωρίς να έχω κανει καμια συγκεριμενη αναφορα;;;;

Π.Π.

Βάγια Σ. είπε...

Ο ΑΪνστάιν επίσης έλεγε: "Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο."
Και εγώ λέω: "όποιος ασχολείται με το μέλλον, είναι ένας άνεργος σεναριογράφος επιστημονικής φαντασίας". Εδώ πιανει τόπο η φαντασία λοιπόν...

Ανώνυμος είπε...

Προς Ai-vres: Eίναι, όμως, συζήτηση...επιπεδου ε...δεν μπορειτε να πειτε...Χάρη στις δυο κυρίες...

Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

Και κάτι ακόμα … η φαντασία δεν ασχολείται με την κοινωνία, διότι αυτή δεν υπάρχει στο μέλλον…

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΒΙΛΒΙΝΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑ Η ΜΠΑ?

Βάγια Σ. είπε...

Π.Π. υπάρχουν αναγνώστες του Blog που εδώ μέσα σε έχουν βρίσει και δεν έδωσες κανένα αντ-επιχείρημα, αντιθέτως δεν ασχολήθηκες καθόλου μαζί τους αλλά ασχολείσαι μαζί μου και αμφισβητείς το επίπεδό μου ενώ δεν έχω κάνει ουδεμία αναφορά στο άτομό σου. Δε με ενοχλεί καθόλου βέβαια η διάκριση, αλλά μου εξηγείς που οφείλεται και σε τι αποσκοπεί?
Η Ε.Σ. προσπαθεί να σου εξηγήσει ότι τα γραφόμενα ενός δημοσίου προσώπου (εγώ δεν ξέρω ποιος είσαι αλλά δεν έχει σημασία) έχουν άλλη βαρύτητα από αυτά ενός μη δημοσίου προσώπου. Κάποιος που θα διαβάσει τα γραφόμενα ενός δημοσιογράφου, ενδεχομένως να τα θεωρήσει είδηση. Εσύ όμως παραθέτεις μια άποψη βασιζόμενη σε μελλοντικά ανύπαρκτα σενάρια. Το αντιλαμβάνεσαι αυτό ή όχι?
Και κάτι άλλο. Οι Βελβεντινοί θα βάλουν χρήματα απ' την τσέπη τους αν χρειαστεί για τον τόπο τους και θα εργαστούν και εθελοντικά αν απαιτηθεί.

Ανώνυμος είπε...

Ωπα...ακριβως το αντιθετο ειπα...περι επιπεδου! Μάλλον παρανοησες...

Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

Eπίσης...δεν καταλαβαινω ποια ειναι τα "μελλοντικα ανυπαρκτα σεναρια"! Δεν εχετε παραδωσει τις κάλπες;;; Εσυ μολις δεν ειπες πως θα βαλετε χρηματα για τον τοπο σας (προφανως αρνουμενοι καθε αλλο κονδυλιο);;;;;;;;;;;;;;;;;

Π.Π.

Βάγια Σ. είπε...

Αν το εννοούσες αυτό που είπες, επίσης δεν το δέχομαι γιατί δεν είμαστε οι μόνες με επίπεδο εδώ μέσα αλλά κι άλλοι πολλοί. Μεταξύ των άλλων κι εσύ βέβαια. Μπορεί να μη συμφωνώ με όσα λες αλλά δεν υστερείς ευγένειας.
"Μόνο χαμένη θα βγει η τοπική κοινωνία εάν προκριθούν ακραίες ενέργειες και αποφάσεις"... αυτό είναι το ανύπαρκτο σενάριο.

ai-vreS είπε...

Όπα, οι κυρίες ας χαλαρώσουν λίγο...

Ανώνυμος είπε...

Οπα λάκια όπα λάκια για το πρώτα βήματα του νεοσσού Δήμου Σερβίων-Βελβεντού....Πολύ φρέσκο σχόλιο βλέπω...Διακρίνω πολύ νέο αίμα...Και σε ανώτερα στο blog...Kαι τώρα στις εκλογές να ευχηθώ όχι παιχνίδια κατά του τόπου...Πάνω από όλα είναι να πάει ο τόπος μπροστά φυσικά με νέους ανθρώπους.Οι πουλημένοι οι λαγοί και τα λαμόγια ανήκουν στο παρελθόν....

Χ.Ε.

ai-vreS είπε...

Που 'σαι ρε Χ.Ε μας έλειψες...
(καλές επιτυχίες)

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ ...

Ανώνυμος είπε...

Bάγια, επιμενω...Στο χέρι σας είναι να αναδειχθείτε πρωταγωνιστές στο νέο Δήμο...4 χρόνια είναι κριμα να αποφασιζουν αλλοι για εσας, χωρις εσας...

Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

X.E. poly epithetika mpeneis, den xereis oti oi palioi einai alliws? Eidika twra einai poly dyskolh h ananewsh.

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ, ΠΑΛΕΨΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ. ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΑΝ ΙΣΩΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. ΠΑΛΙΟΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ... ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΑΝΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΗΣΑΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ. ΜΗΝ ΥΠΟΠΤΕΥΘΩ ΟΤΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΑ

Ε.Σ. είπε...

Καλημέρα σε όλους :)
Πριν ανοίξω την εφημερίδα, λέω ας ρίξω μια ματιά στους φίλους...
Κύριε Πλιάτσιο μας αποστομώσατε με τα δοκίμια που ξεσηκώσατε από τη βιβλιοθήκη σας!!
Χαιρετίσματα για τον Αινστάιν το Εβραιόπουλο, ο οποίος είχε δάσκαλο τον μέγα Έλλην επιστήμονα μαθηματικό Καραθεοδωρή....
Δεν ασπάζομαι τίποτα που απέχει από τη βάση της Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας.
Οπότε λυπάμαι αλλά το παραπάνω επίσης εύηχο κείμενο (που δεν είναι και δικό σας) με αφήνει παγερά αδιάφορη.
Εγώ ότι γράφω το βγάζω μέσα από την ψυχή μου και από το μυαλό μου, στο συγκεκριμένο blog, από απύθμενη, ειλικρινή, ανιδιοτελή και ανεπιτίδευτη αγάπη για τον τόπο μου.
Το θέμα μου δεν είναι μία προσωπική έριδα μαζί σας, αλλά το μέλλον του Βελβεντού.
Με ενοχλεί "η μέλισσα" με το ζζζζζζζζζζ πάνω από το κεφάλι μου.
Δεν έχω κανένα λόγω και καμία υποχρέωση να αντιπαρατεθώ μαζί σας.
Και εν πάσει περιπτώσει, επειδή ομιλούμε απταίστως και την λα'ι'κήν, νταβατζήδες και ξεταχτές (εξεταστές) δεν γουστάρουμε να καπελώνουν την οποιαδήποτε δράση μας.
Κι αυτό το θεωρώ γενικότερα κι όχι μόνο για τον συγκεκριμένο αγώνα.
Βιάζεστε πολύ, βιάζεστε...τί θέλετε τώρα να μάθετε για τα κονδύλια και για τις κάλπες?
Γιατί τέτοια βιάση...ξέρουν οι Βιλβινοί, ξέρουμε εμείς, ενωμένοι και δυνατοί σαν μία γροθιά θα τα καταπλήξουμε πάλι τα πλήθη.
Για ένα πράγμα είμαι σίγουρη, ότι θα τρίβετε για άλλη μια φορά τα μάτια σας όλοι!
Οι Βελβεντινοί ζουν βίο σύμφωνο με τα τρία, κατά τη γνώμη μου σημαντικότερα, δελφικά παραγγέλματα:
"ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ","ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ" και "ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ"....γι' αυτό τους αγαπάν οι Θεοί ;)
Η ουσία είναι μία:

BΕΛΒΕΝΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΔΥΝΑΤΟ
(κι αν αυτό συνέβαινε σε όλους τους δήμους και τα χωριά) θα είχαμε:
ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΥΝΑΤΗ

Καταλάβατε κύριε Πλιάτσιο τώρα?

Το καζάνι όπου να ΄ναι σκάει κύριε Πλιάτσιο!!!

Ε.Σ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΛΕΨΑΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΑΜΕ. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΣ ΚΟΙΤΑΧΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ...... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΒΡΟΥΜΕΕΞΑΛΛΟΥ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΕ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΕΡΒΙΩΝ ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΛΙΣ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΝ ΟΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΩ

Ανώνυμος είπε...

ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙ. ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ------- ΕΚ ΣΕΡΒΙΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

ενα μέλος της Συντονιστικής: Μου είναι δύσκολο να πιστέψω αυτά που λέτε και κατάλαβα σε ποιόν- ποιά αναφέρεστε με τα προηγούμενα σχόλια. Όμως ας το ψάξουμε λίγο

Ανώνυμος είπε...

Kai i sizitisi girizi apli apo tin arxi, as mas poune giati mas misoune oi Velvedinoi, einai aplo to erotima, kai to xirotero molinoune kai tis skepsis ton neon pedion. Kanenas psixologos den 8a mporesi na dosi apadisi se ayto to erotima. Aselgite kiroi tou Velvedou kai malista parafisi ston tropo skepsis tis neoleas sas.
Ayta apo ena Servioti.

Ανώνυμος είπε...

Pados meta apo tosessizitiseis oson afora tin istoria tou Velvedou pro kai meta polemikos, mpika kai ego ston pirasmo kai rotisa ena ilikiomeno, papou 8a elega o opios otan kaikane ta Servia i ikogenia tou Vrike katafigio sto gitoniko Velvedo, ta simperasmata einai tragika gia oli tin exelixi ton pragmaton, pragmatika kategrapsa se kasetofono ola ta opia mou existorise, protistos me ekane ediposi pou ixere sxedon ola ta onomata ayton pou skoto8ikane.
Pragmatika kapia stigmi 8a anebaso ena sxetiko kimeno, protistos me tin adia ton ADMIN.

Ε.Σ. είπε...

Απευθύνομαι σε όλους....
Ο στόχος της βιαστικής ψήφισης του νομοσχεδίου Καλλικράτης ήταν ο άμεσος διαμελισμός του έθνους εν μέσω της τεράστιας κατασκευασμένης οικονομικής κρίσης!!
Προχωράει το σχέδιο τώρα με τη δημιουργία αυτόνομων περιφερειών. Σιγά σιγά οι κοινότητες, τα χωριουδάκια μας, οι μικροί δήμοι στραγγαλίστηκαν.
Θα φαγωθούμε μεταξύ μας και η ώρα αυτή δεν θα αργήσει αν δεν σταματήσει η σπορά της διχόνοιας.
Σταματήστε να το κλωσάτε αυτό το αυγό.
Όλοι οι Έλληνες έπρεπε να ορθώσουν το ανάστημά τους και να παλέψουν για την ανεξαρτησία τους όπως οι Βελβεντινοί, οι Σιατιστινοί και πάει λέγοντας.
Οι Σερβιώτες με τη δίψα τους και την κοντοφθαλμία τους να "πάρουν" το Βελβεντό έπεσαν στο λάκο του γρήγορου διαμελισμού του Ελληνικού έθνους, μέσα από την δημιουργία "ισχυρού νομού και ισχυρής περιφέρειας".
Κολοκύθια...κι εσείς "δημοσιογράφοι" και "πολιτικοί" από έως μεσαίου, μικρού και ανύπαρκτου βεληνεκούς, εάν πιστεύετε ότι θα εξαιρεθείτε ή θα μεταχειριστείτε ευνοικά από τις συνθήκες που θα επικρατήσουν, όταν θα ολοκληρωθούν όλα τα τεκτενόμενα που προσπαθείτε να κρύψετε μέσα από "εντολές" υποστήριξης των συγκεκριμένων σχεδίων, γνωρίζετε ότι οι εντολείς σας δεν σας εξαιρούν από όλη την υπόλοιπη κρίσιμη μάζα της οποίας προσπαθείτε να αλλάξετε τη συνείδηση, το ήθος και το έθος.
Στη γλώσσα τους την οποία δυστυχώς δεν μπορείτε να κατανοήσετε όσο κι αν την υπηρετείτε το δόγμα που ισχύει για όλους μηδενός εξαιρουμένου πλην των εντολέων είναι το εξής: "grap them, fence them and starve them to death".
Για όσους αυτοαποκαλούνται δημοσιογράφοι ή ερευνητές σας δίνεται αυτή η πρώτη βάση για να
αποδείξετε στον υπόλοιπο κόσμο ότι πράγματι σας ενδιαφέρει η έρευνα και η δημοσιοποίηση της αλήθειας.
Αποδείξτε το!

Ε.Σ.

Ελένη Κ. είπε...

Ένα πράγμα έχω να πω εγώ....στο χωριό μου λένε όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια....Αυτό ακριβώς γίνεται και το τελευταίο διάστημα με το Βελβεντό....Αυτοί που μας ζηλεύουν τελικά είναι πάρα πολλοί... όλοι αυτοί που βγάζουν κακίες εδώ μέσα είναι αυτοί που θα ηθελαν να είναι στην θέση μας, να μεγάλωναν σε ένα τόσο όμορφο μέρος και όχι σε μία γκρίζα μικροπόλη σαν τα Σέρβια, να είχαν υποδομές και εγκαταστάσεις σε όλους τους τομείς απο πολιτιστικές εως και αθλητικές και γενικά να ήταν περήφανοι για το μέρος που μεγάλωναν όπως είμαστε εμεις....Αγαπάμε τον τόπο μας γιατί μεγαλώσαμε με αγάπη και όταν αγαπάς κάτι και το χάνεις μάχεσαι για αυτό μέχρι την τελικής πτώσεως....

Ανώνυμος είπε...

ADMIN ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΤΡΑΓΙΚΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ?

Ανώνυμος είπε...

Ε.Σ. πλεον εχει ξεφυγει η συζητηση...Η αληθεια ειναι πως και η 8η θεση της Ελλαδαρας μας στη Γιουροβιζιον ειναι μια συνωμοσια των Γερμανών και των λοιπών μεγάλων...Για να σοβαρευτούμε δηλαδη και να μην λεμε ό,τι θελουμε! Τωρα εξηγουνται όλα...Κρίμα στον γνήσιο Έλληνα Αλκαίο, γιατί του την εφεραν...

Π.Π.


Υ.Γ. Το κειμενο δεν είναι δικό μου, όντως. Μου το υπαγόρευσαν τα ξένα συμφέροντα...

Βάγια Σ. είπε...

Καλημέρα!
Π.Π. δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις τις εξελίξεις γιατί πολύ απλά η Ελλάδα περνά για πρώτη φορά αυτή την ασθένεια. Πιστεύεις πως το Βελβεντό δεν έχει μυαλά που σκέφτηκαν αυτό που σκέφτηκες κι εσύ? Ότι δηλαδή θα μείνουμε στην απόξω? Οι Βελβεντινοί αγαπητέ έκαναν αυτό που έπρεπε να κάνει όλη η Ελλάδα με τις κάλπες! Μας οδήγησαν στα δόντια του λύκου τα διορισμένα χρωματιστά ανδρίκελα και θα τους δώσουμε και ψήφο!
Ή μήπως κατά τη γνώμη σου έχει σημασία ποιο από τα 2 μεγάλα κόμματα κυβερνάει? Αυτά που σήμερα η ΝΔ σαν αντιπολίτευση καταζηφίζει, θα τα καταψήφιζε και ΤΟ ΠΑΣΟΚ αν ήταν στη θέση της αντιπολίτευσης, και αν ήταν στην κυβέρνηση θα έκανε αυτά ακριβώς που κάνει το ΠΑΣΟΚ. Με δυο λόγια κύριε Π.Π. δεν έχουμε κυβέρνηση εμτός συνόρων της χώρας. Οι αποφάσεις έρχονται από αλλού.
Αφήστε τους Βελβεντινούς να επαναστατήσουν γιατί μπορούν να σηκώσουν αυτό το βάρος. Όσοι δε μπορούν, πειθήνια υπακούν τους εντολείς τους και πατάν το κουμπάκι που γράφει "play".

Ανώνυμος είπε...

Αυτα τα "διορισμενα ανδρεικελα" εσυ και εγω και ολοι μας τα ψηφισαμε. Και ειναι η εικονα της ελληνικής κοινωνίας. Δεν είναι δυνατόν να είμαστε εμείς καλοί και οι πολιτικοι μας οι αχρηστοι! Η εικονα μας ειναι! Και, επιτελους, μια ζωη σε αυτό τον τοπο που λεγεται Ελλαδα μας εχετε κουρασει με τη συνωμοσιολογια σας...Απο την πολιτικη μεχρι το ποδοσφαιρο! Επιτελους! Ας δουμε εμεις που κανουμε τα λαθη! Δεν μας φταινε παντα οι αλλοι! Νισαφι πια...

Π.Π.

Υ.Γ Φυσικα τα οσα γραφω τα ασπαζονται και Βελβεντινοι. Και τα εχουν σκεφτεί. Αλιμονο...

Λευτέρης Χλιαράς είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

1. ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΧΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ
2. ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ-ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΣΥΝΕΠΙΚΟΥΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΚΑΤΙ Ή ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΚΤΛ
3. ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΛΑΚΕΣ ΚΑΙΑ ΜΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ

ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ, ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ... ΣΤΑΜΑΤΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΕ. ΜΙΛΑΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ. ΜΙΛΑ ΚΑΘΑΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΟΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΡΟΚΑΝΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΔΙΚΗΘΕΙΣ. ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!
ΕΛΕΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

Πες το....μη ντρεπεσαι... "Αλήτες, ρουφιανοι, δημοιογραφοι..."!!!!!!!!

Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

Βαια συμφονώ σε πολλά μαζί σου, και όσα για τον τόπο που μεγάλωσες γράφεις. Ομως αυτά μέχρι χτές. Σήμερα τα δεδομένα έχουν αλλάξει και με αυτά πρέπει να πορευτουμε.Υπάρχουν σε όλες τις κοινωνίεσ άνθρωποι και ανθρωποι να συναντηθείτε με αυτους που μπορεί να γειτνιάζετε σε πολλά θέματα και μαυτούς να πορει\υτείτε για το καλό όλης της πραγματικά όμορφης περιοχής. L K.

Ανώνυμος είπε...

φιλοι σερβιωτεσ το προβλημα με τον καλικρατη δεν ειναι μονο πολιτικο αλλα ειναι και κοινονικω αλλη ομοιωγενοια πλυθισμου εχουμε εμεισ στο βελβεντο και αλλη εσεισ πιστευω σε βαθο χρονου να τα παμε καλλιτερα οι κοινονιεσ μονο ενωμενεσ πανε μπροστα

Ανώνυμος είπε...

Είναι θετικο να ακουγονται και τετοιες φωνες, οπως τα γραφομενα των δυο τελευταιων φιλων...

Π.Π.

Ζορμπάς Μιλτιάδης είπε...

Μην ξεφεύγεται από το θέμα. Ο Π.Π. καλώς εκφράζει δημόσια τις απόψεις του. Πολλές από αυτές τις έχει εκφράσει και προφορικά όλες αυτές τις μέρες όταν συναντήθηκε με Βελβεντινούς και όχι μόνο. Φυσικό είναι να διαφωνούμε ο καθένας σε διαφορετικό βαθμό, αλλά από τη στιγμή που του εκφράσουμε τη διαφωνία παρουσιάζοντας τη δικιά μας σκέψη, δεν πρέπει να ξεφεύγουμε και να τη μετατρέπουμε σε προσωπική κόντρα μαζί του ειδικά οι ανώνυμοι. Άλλωστε και αυτός όπως και όλοι μας κρίνονται για αυτά που δημόσια αναφέρουμε είτε στην εφημερίδα που γράφει αλλά και εδώ μέσα. ΟΙ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ (ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ) ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΚΟΝΤΡΕΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

Diladi epidi agapate ton topo sas, misite tous alous? ayto mas lei o SINDIMOTIS mas pio pano? mou 8imizete ton Narkiso. Apadisi pali den pira, einai blepete apo ta adinama simia ton Velvedinon, tous rotas kai sfirizoune kleftika, eroto ali mia fora,
Giati misousate kai fisika misite ta Servia?, kai anaferome kirios sto parel8on, diladi prin apo tin oli fasaria me ton Kalikrati.

Ε.Σ. είπε...

Θα πρέπει να τονίσω για όσους δεν έχουν τη διανοητική ικανότητα ή την ελληνοπρέπεια να το αντιληφθούν, ότι η πληροφορία του περιεχομένου της παραπάνω ανάρτησης, προφανώς και δεν απευθύνεται προς κρίση επιπέδου τελειόφοιτου δημοτικού, με σαφή ένδειξη κριτικής ανεπάρκειας και "κιτρινισμού" επί της τοποθέτησης, ακόμα χειρότερα.
Εμμένω στην παραπάνω θέση σε ότι αφορά στην αλήθεια και επαναλαμβάνω: "Αποδείξτε το"!

Ε.Σ.

Ανώνυμος είπε...

To oti pali oi perissoteroi Velvedinoi mpenete kai sxoliazete se ena ka8ara Serviotiko blog pali dixni tin adinamia kai kirios tin prokatalipsi pou exete gia ta Servia, na doume ti lene gia mas, etsi siberifereste. Xerete tosa xronia o Serviotes to gegonos tou misou sas to diakomodousame edo sta Servia kai den diname simasia, alla apo tis exelixis me ton kalikrati kai meta ta pragmata allazoune, to paraskinio, oi radiourgies tou dimarxou sas, i prokatalipsi sas kai den xero ti allo 8a adistrafoune, kai to xerete kala ayto den sas simferoi, kai anaferome kirios ston emporiko tomea giati esis exete paropides sta matia sas.

Ανώνυμος είπε...

ΒΡΕ ΦΙΛΕ 3:51 ΠΟΙΟΣ ΜΙΣΕΙ ΤΑ ΣΕΡΒΙΑ? ΔΕ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΑΣ, ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ. ΤΟ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ. ΠΟΙΟΣ ΒΕΛΒΕΝΤΙΝΟΣ ΔΕΝ ΧΕΙ ΦΙΛΟΥΣ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΑ? ΠΟΣΟΙ ΒΕΛΒΕΝΤΙΝΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ, ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ? ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΣΕΡΒΙΩΤΕΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΣΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΤΟΥΣ Η ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ? ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ? ΕΧΕΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΝΕΧΕΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΝΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ? ΠΑΡΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ! ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ... ΚΑΝΕΝΑ ΜΙΣΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!

Ανώνυμος είπε...

File mou, esi malon den mporeses na xefigis apo tin mikroastiki sou zoi, kai spoudes exo kani kai sto exoteriko malista, kai ypopsifios didaktor eimai, alla ta grafo ola ayta giati sta neanika mou xronia ta xrimata ta opoia exo afisi se magazia tou Velvedou den ta exi afisi kanenas Velvedinos, kai to xeris kala ayto. Ego roto sigekrimena pio sigekrimena de ginete, alla vlepis oloi sas ''lakizete'' opos leme edo stin perioxi mas. Ean den do8i episimi apadisi se ayto to erotima, den iparxi kanenas logos na sizitame pleon gia tipota, olla ta kaka apo eki xekinane.

Ανώνυμος είπε...

Λυπάμε πολύ φίλε ανώνυμε 3.51 αλλά προσωπικά πιστεύω ότι κανένας μας δεν μισεί τους δημότες των Σερβίων. Αντίθετα ο τρόπος έκφρασής σου δείχνει εμπάθεια προς τους συντοπίτες σου.

Ανώνυμος είπε...

Μηπως θα πρεπει να αποδειξεις εσυ πρωτα γιατί και πώς "Ο στόχος της βιαστικής ψήφισης του νομοσχεδίου Καλλικράτης ήταν ο άμεσος διαμελισμός του έθνους εν μέσω της τεράστιας κατασκευασμένης οικονομικής κρίσης!!";;;;;; Αλλα, συγγνωμη...ξεχασα...Η "ελληνοπρέπεια" σου μαλλον σε κανει να αντιλαμβανεσαι περισσοτερα...

Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

ΚΆΠΟΙΟΣ ΠΟΝΗΡΟΣ ΕΔΩ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΕΙΡΕΙ ΥΠΟΨΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ. ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΤΕ. ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ. ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΣΦΥΡΗΛΑΤΗΣΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Η ΛΑΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ. ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΕΡΒΙΑ. ΤΈΛΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ Η ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΜΑΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΕΡΒΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΦΕΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΞΕΙΣ .Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΣΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΗΡΕ ΗΤΑΝ ΑΝΑΚΟΙΝΟΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΝΑΜΕ ΕΒΓΑΙΝΕ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΟΠΟΤΕ ΜΥΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΚΙΝΗΘΙΚΑΜΕ .ΠΡΟΣΤΡΙΒΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΣΕΡΒΙΩΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΙΣΗ ΚΟΚΟΛΙΟΥ ΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΤΙΚΕ .ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΕΒΑΣΑΜΕ ΤΟΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΣΟΥΝ ΠΑΡΟΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΕΛΒΕΝΤΙΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ.ΜΑΛΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΕΡΑΙΣΗ ΩΣΤΕ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΝΑ ΣΕ ΠΣΙΦΙΣΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟ.ΒΑΛΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΛΑ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΔΕΝ ΔΙΕΡΕΙΤΑΙ !!!!!!!!!!!!

Βάγια Σ. είπε...

Μίλτο δε δυμφωνώ μαζί σου.
Αν πω εγώ σε έναν άρρωστο ότι είναι ετοιμοθάνατος κι αν του το πει κι ο γιατρός του, η πληροφορία ποιού εκ των 2 έχει βαρύτητα?
Ο Π.Π. αν θέλει αν εκφράζει την προσωπική του γνώμη, να μπαίνει και να τη γράφει εδώ μέσα, να έρχεται στο Βελβεντό και να τα συζητάει με τους φίλους του από το Βελβεντό, να την συζητάει στον καφέ του. Όταν την εκφράζει ως δημοσιογράφος σε εφημερίδα ο κοινός νους θα το μεταφράσει ως εξυπηρέτηση συμφερόντων.
ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.
Και δε νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο να το ανντιλειφείτε και να τελειώσει εδώ.

Και κάτι ακόμα Μίλτο... για σένα ποιό είναι το θέμα?
Εγώ από την πρώτη μέρα που άρχισα να γράφω εδώ τονίζω πως ο Καλλικράτης δεν έπρεπε να εφαρμοστεί. Σαν Βελβεντινιά υπερασπίζομαι τον τόπο μου και για ένα παρά πάνω λόγο, επειδή τυχαίνει η ιδιαίτερη πατρίδα μου να αποτελεί δήμο - πρότυπο. Αλλά ή Σερβιώτισα ήμουν ή Σιατιστινή ή Αιανιώτισα ή Κοζανίτισα ή Θεσσαλονικιά θα είχα την ίδια στάση. Και δεν ξέφυγα ποτέ από το θέμα.

κοματόσκυλο είπε...

Όλο το σύστημα στην Ελλάδα νοσεί. Και οι τέσσερις εξουσίες. Και φυσικά η περισσότερη βρώμα προέρχεται από την διαπλοκή των πολιτικών με τους δημοσιογράφους.

Τα τοπικά κανάλια είναι αυτά που με την διαφθορά και χρηματισμό των επίορκων λειτουργών τους κρατάνε όρθιους - μέχρι τώρα – τους σάπιους πολιτικούς. Κι αυτό γιατί τα παίρνουν.
Γιαυτό λοιπόν Σας παρακαλώ πολύ μην μπερδεύετε τις π..τσες με τις βούρτσες.

διαβάστε.. http://kozanitika.gr/?p=5376

κυρία Ε.Σ συμφωνώ σχεδόν σε όλα μαζί σας, απ οτι βλέπω εχετε απ αυτά που λείπουν απο πολλούς αντρες...

κοματόσκυλο είπε...

«Μια αντιπροσωπεία στην Αθήνα και μια κοινωνία μάχιμη, αγωνιζόμαστε για να βρούμε το δίκαιο που μας αφαίρεσαν. Δεν υποβαθμίζονται τα αυτονόητα, κύριοι, της κάθε μορφής εξουσίας», αναφέρει σε δηλώσεις του Δήμαρχος της περιοχής.

Ομολογουμένως πρόκειται για λόγια που αγγίζουν τις καρδιές και τις ψυχές όλων μας. Μοιάζουν με τους αξέχαστους μονολόγους του Νίκου Κούρκουλου σε ταινίες της δεκαετίας του 1970.

Ωστόσο οι λόγοι για το ξέσπασμα του Δημάρχου δεν βρίσκονται σε κυρίους και κυρίες της κάθε μορφής εξουσίας . Οφείλονται στην ανασφάλεια που αισθάνεται ο ίδιος λόγω της αβεβαιότητας του πολιτικού του μέλλον.

Του συνιστώ υπομονή. Ο «ποιητικός του έρωτας» θα τον φροντίσει.

Αντιγραφή απο το Ευθύβολος kozan.gr

Ανώνυμος είπε...

Προς Βαγια: "Όταν την εκφράζει ως δημοσιογράφος σε εφημερίδα ο κοινός νους θα το μεταφράσει ως εξυπηρέτηση συμφερόντων";;;;; Λοιπον, μαλλον πρατατραβηξε αυτη η ιστορια και λυπαμαι. Ό,τι γραφουμε εμεις, λοιπόν, ολοι οι δημοσιογραφοι, ειναι για εξυπηρετηση συμφερόντων. Νομιζω πως δεν υπαρχει κατι αλλο να συητησει κανεις. Και λυπαμαι, επίσης, που επεσα εξω ως προς τα περί "επιπέδου" που εγραφα χθες...Είμαι, πάντως, βεβαιος πως οι αποψεις της Βαγιας και της Ε.Σ. δεν απηχουν την κοινωνια του Βελβεντου. Καλη σας συνεχεια.

Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Η Ε.Σ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΕΛΒΕΝΤΙΝΩΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ Π.Π. ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΛΙΓΟ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΑΛΑΖΕΙΣ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΑ Η ΚΑΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΕΝΟΝΤΕ ΙΔΙΑ--- ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΔΥΝΑΤΟ---ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ----

Βάγια Σ. είπε...

Π.Π. δεν ήταν προσωπική μομφή. Θα το έλεγα σε όποιον κι αν ήταν στη θέση σου. Είσαι υποχρεωμένος και ακταδικασμένος να ακούς όλες τις απόψεις. Έχει ΚΑΙ αυτά έχει η αναγνωρισιμότητα. Αλλά αφού το αναφέρεις θα σου πω... Αν η πολιτική είναι πόρνη (όπως έγραψα πριν λίγες μέρες εδώ μέσα), η δημοσιογραφία είναι η προαγωγός της. Μόνο που επειδή δεν ξέρω τον χώρο, δε μπορώ να ξέρω στη μοιρασιά τι γίνεται!
Εμένα με κατηγόρησαν εδώ μέσα πως εποφθαλμιώ καρέκλες, κάτι που δεν ισχύει 100% αλλά δεν το έβαλα στα πόδια. Κάθομαι κάθε μέρα και αφιερώνω πολύ από το χρόνο μου για την "παρέα" αυτή χωρίς να υπάρχει το παραμικρό ψίγμα συμφέροντος ούτε στην παρούσα αλλά ούτε και σε καμία μελλοντική στιγμή. Θυμώνω, συγκινούμαι, δακρύζω, χαμογελάω, χαίρομαι, νιώθω υπερήφανη, θιγμένη, ανεπιθύμητη, κτλ., αλλά δε θα φύγω επειδή υπάρχουν κάποιοι που διαφωνούν μαζί μου και με προσβάλουν. Αν είμαστε όλοι ίδιοι δε θα είχε νόημα η ζήση.
Κομματόσκυλο συντάσσομαι.

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ Π.Π .Η ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΗ.ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ .Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ.Ν.Σ

Ανώνυμος είπε...

αμα σας ειναι αδιαφορη τι τον ροτατε και ξαναροτατε;;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Ο κ Πλιάτσιος είναι μια ισχυρή προσωπικότητα της δημοσιογραφίας και συνεισφέρει σημαντικά στην ενημέρωση.Δέχτηκε τόσες πολλές επικρίσεις και σχόλια, στο πάνελ του Αι-βρές, όσο κανείς άλλος!
Η παρεμβαση του στην ενημέρωση του κόσμου αυτον καιρό, πολύ σημαντική.
Απο τα τελευταία πρόσωπα, που ανέπτυξε διάλογο μαζί του, ηταν και η προσφάτως...εμφανισθείσα και αποκαλούμενη ''Βάγια Σ '', η οποία προσπάθησε να φανεί εξυπνότερη του επώνυμου δημοσιογράφου, υποβαθμίζοντας το κύρος του!
Madame:
Ο κ Πλιάτσιος μετέχει στα σχόλια εδω και 1 χρόνο και δεν σέβεσθε το κύρος του και προσπαθείτε να εχετε αποψη σε όλα τα θέματα!
Δεν εχετε αντιληφθεί οτι ο δημοσιογράφος κατανόησε το χαμηλό επίπεδο σας και δεν κάνει πλέον διάλογο μαζί σας;

Ανώνυμος είπε...

Μην τρελαινεστε βρε παιδια!!Εδω ακουγονται ολες οι αποψεις!!Με αλλες αποψεις συμφωνουμε και με αλλες διαφωνουμε!!ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!Ελευθερια του λογου!Αν και σε ορισμενες περιπτωσεις δεν ισχυει αφου καποια απ τα σχολια καταργουνται...

Ανώνυμος είπε...

Η αποκαλεσθείσα Μadame εχει άποψη σε όλα τα θέματα! Είναι ψυχολόγος, ιατρός, πολιτικός, επιστήμων και τι δεν είναι.Είναι αυτό που λένε...
ΟΛΑ σε...1!!!!
Madame:
Κανείς δεν ενοχλείτε κι ουτε προσπαθεί κανείς, να σας αποβάλλει εκ της αιθούσης!
Απλά και μόνο, διατηρείστε την ψυχραιμία σας και οταν διαλογίζεσθε με ενα επώνυμο δημοσιογράφο, τουλάχιστον να σέβεσθε την προσωπικότητα του!
Οπως επίσης Madame, αυτό το παραμύθι, οτι δήθεν εμφανίζεσθε επώνυμα είναι κοροιδία για τον εαυτό σας...
Βάγια Σ >> Τι σημαίνει το Σ?
Οντως σας λένε...Βάγια και όχι...Αθανασία!
Και το Σ που οδηγεί? Στο άπειρο και άγνωστο του επιθέτου σας!!!
Ενω ο δημοσιογράφος βάζει όλοτελα και πλήρως την επωνυμία του....
Συνεπώς Madame:
Δεν εμφανίζεσθε εδώ μέσα επώνυμα, οπως διατείνεσθε, αλλά....Ψευδο-πώνυμα!!!!
Αυτά για την πληρέστερη ενημέρωση του ακροατηρίου...

Ε.Σ. είπε...

Δεν με αφορά αν κάποιος θίγεται...
Δεν με ενδιαφέρει να αποδείξω οτιδήποτε σε κανέναν!
Κι εγώ μόνη μου προσπαθώ να φτάσω στην αλήθεια....κι έχω ακόμα πολύ μακρύ δρόμο μπροστά μου.
Η τραγική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα περισσότερα κράτη του κόσμου, για να μην πω όλα, οφείλεται στο σάπιο πολιτικό σύστημα και στους υπηρέτες δημοσιογράφους.
Και καθόλου δεν καθρεφτίζεται στα πρόσωπά τους η ποιότητα αυτών που τους εκλέγουν, γιατί ζούμε έναν άκρατο φασισμό, μια απερίγραπτη τρομοκρατία.
Μας αφαιρούν σιγά σιγά και το δικαίωμα ελεύθερα να λέμε ότι θέλουμε, ελεύθερα να εκλέγουμε αυτόν που θέλουμε. "Ο Καλλικράτης αποτελεί πια νόμο του κράτους..." Μπα? Τί λέτε μωρέ? Ποιόν ρωτήσατε?
Κι όταν ψηφιζόταν το νομοσχέδιο στη Βουλή, ξέρετε τί έκαναν οι πολιτικοί μας?
Άλλος ξύνονταν, άλλος γελούσε, άλλος κοιτούσε το ρολόι από αυτούς που είχαν μείνει στην αίθουσα, γιατί οι περισσότεροι την είχαν κάνει....
Κι εμείς καρδιοχτυπούσαμε....
Δεν ευθύνεται ο λαός για τα χάλια του,ίσως σε ένα ποσοστό 1% μόνο, κι αυτό γιατί δεν έχουμε εξεγερθεί ακόμα.
Μοναδικό μας όπλο λοιπόν η γλώσσα μας....

Δανειστές, τραπεζικά συστήματα, ΔΝΤ, Καλλικράτης κτλ....είναι μία πόρτα.

Από τις μικρές κοινωνίες ξεκινάει η αντίσταση.
Όχι λοιπόν, το Βελβεντό δεν θα χαθεί!!
Όπως δεν πρέπει να χαθούν και όλοι οι δήμοι στη χώρα.
Το Βελβεντό δεν χρειάζεται καθοδηγητές και νταντάδες.
Με εξοργίζει που έπεσαν τα κοράκια της καλής θελήσεως να δώσουν λύση.
Οι Βελβεντινοί λοιπόν κύριοι, μάθετε ότι δεν είμαστε μόνο δουλευτάρηδες, δεν είμαστε μόνο "παλιάργατοι" και δεν ξέρουμε μόνο από χωράφια και "κουπατσιαρή" όπως πολύ ειρωνικά και άστοχα ελέγχθει σε άλλες αναρτήσεις.

Γνωρίζουμε πολύ καλά τί συμβαίνει και έχουμε άριστα δομημένη πολιτική σκέψη γεγονός που μας καθιστά ισχυρούς.
Γνωρίζουμε επίσης πολύ καλά και σεβόμαστε την ομαδικότητα και τη συνεργασία.
Αλλά όταν πρόκειται για το συγκεκριμένο θέμα...μου επιτρέπεται, μόνοι μας είμασταν στον αγώνα μας, μόνοι μας και στη λύση του.
Τώρα δεν χρειαζόμαστε εγκόμια, ούτε την επισήμανση ότι ο νομός μας χρειάζεται...σιγά το νέο...πάντα μας χρειαζόταν και πάντα θα μας χρειάζεται....
Όπως χρειαζόμαστε όλοι, ο ένας τον άλλον, όπως μας χρειάζεται όλους μαζί η Ελλάδα μας.
Η ανάρτησή μου δεν αποτελεί απάντηση σε κανέναν.
Απευθύνομαι σε όλους αυτούς που θα τη διαβάσουν.
Όποιος θέλει φυσικά μπορεί να κρίνει ότι λέω.
Λατρεύω το Βελβεντό.
Δεν μισώ κανέναν άλλον τόπο αλλά δεν μπορώ να αγαπήσω και κανέναν άλλον τόπο όπως το Βελβεντό.

ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΕΝΩΜΕΝΟ ΔΥΝΑΤΟ

Ε.Σ.

Ε.Σ. είπε...

Σε κάθε επάγγελμα να τονίσω ότι υπάρχουν και οι λαμπρές εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Ξέχασα να προσθέσω και μία κατηγορία ακόμα:

το ξαναπιάνω απ΄την αρχή λοιπόν..
1. Μεγάλα αφεντικά
2. Μικρά αφεντικά
3. wanna be αφεντικά
4. αυλικοί και κόλακες των αφεντικών
5. δημοσιοκάφροι
6. wanna be δημοσιογράφοι
και....
7. οι προσφάτως εμφανιζόμενοι αυτοχρισμένοι και αυτοφτυσμένοι αυλικοί και κόλακες των δημοσιογράφων....

Άποψη θα έχουμε για όλα και θα τη λέμε μέχρι να πεθάνουμε.
Το θέμα μας είναι οι συνενώσεις δήμων, τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν και όχι η θιγμένη υπόληψη του οποιουδήποτε γράφει εδώ μέσα.

Ε.Σ.

Βάγια Σ. είπε...

8:44 για σένα έχεις να μας τίποτα ή σε διόρισε δικηγόρο ο Π.Π.?
Κι αφού δέχτηκε τόσες πολλές επικρίσεις, εσύ γιατί ασχολείσαι μόνο με τη δική μου κριτική?
Για την απεργία πείνας στο Βελβεντό σας ενημέρωσαν τα τοπικά κανάλια ή την έκαναν γαργάρα?
ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΗ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?????

Ανώνυμος είπε...

ΒΑΓΙΑ ΤΟ ΤΟΠ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΝΑΛΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΙΝ ΑΠΕΡΓΕΙΑ ΠΙΝΑΣ. ΕΙΣΑΙ ΑΔΙΚΗ ΜΑΦΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ Π.Π. ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΥΣΗΧΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΑΕΙ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΣΥΝ ΤΟΥ..ΤΟ ΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΚΟΜΨΟ-ΑΝΙΣΣΟ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΔΙΕΥΡΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ ΣΕΡΒΙΩΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ,Ε?

Βάγια Σ. είπε...

μιλάει κι ο ανώνυμος για ψευδώνυμο!!!!
(εγώ θα σε λέω φαντομά!)
λοιπόν φαντομά άκου να σου πω...
αυτοί που με ξέρουν, ξέρουν ότι εγώ είμαι η Βάγια Σ. κι ότι "μία είναι ουσία... δεν υπάρχει Αθανασία"!

Υ.Γ. Συγνώμη στο TOP... δεν ήξερα για το ρεπορτάζ απεργίας πείνας. Δε με ενημέρωσαν σωστά. ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΝΩΜΗ.

Ανώνυμος είπε...

Αναγκαζομαι να επανελθω μονο για μια επισημανση: Όταν εγραψα πως ειμαι βεβαιος οτι η πλειοψηφια των Βελβεντινων δεν ασπαζεται τις αποψεις των δυο κυριων, εννοουσα τα όσα λένε περί δημοσιογραφιας κτλ...Όχι περί της στάσης του Βελβεντού, η οποία (μιλώντας σημερα και με αλλους φιλους στο ΦΒ) δειχνει να ειναι οντως η δυναμικη αντιδραση και η αρνηση της ψηφου. Καλο σας βραδυ.

Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

Bαγια Σ. 9:28 πραγματικα ηρεμισε!!Κι εγω Βελβεντινια ειμαι και συμμετειχα σε ολες τις κινητιποιησεις του Βελβεντου!!Ισα ισα που γουσταρα να διαβαζω τα σχολια σου!!Δεν με διορισε δικηγορο ο Π.Π.Αναφερομουν σε καποια δικα μου σχολια που κοπηκαν....

Ανώνυμος είπε...

ΒΑΓΙΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΕΣΕΝΑ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΤΑΓΕΣΑΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ,ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΟΝΟΜΑ ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΙΖΕΙ-ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ,ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΩΜΟΠΟΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΕΡΒΙΩΝ 3000 ΚΑΤ.ΟΜΟΡΦΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΕΝΩ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ-ΖΗΛΙΕΣ ΤΩΝ ΒΕΛΒΕΝΤΙΝΩΝ!!!

Ανώνυμος είπε...

φιλοι σερβιωτεσ και συντοπιτεσ βελβεντινοι οι κοκορομαχιεσ μασ δεν βλεπω να τελειωνουν ποτε ασ σωβαρευτουμε ολοι και ασ δουμε τι φταιει τελικα ο διχασμοσ δεν φερνει καλλα αποτελεσματα ειρηνη ειμην

Ανώνυμος είπε...

και εσθ ρε βαγια με το παραμικρο αρπαζεσε. δεν ειναι ολα τα σχλια για σενα

Βάγια Σ> είπε...

Εγώ αναφέρομαι σε αυτόν που μιλάει σε μένα και αναφέρει το όνομά μου και με αποκαλεί "madame"!
Απλά "Βελβεντινιά" στείλατε μήνυμα και οι δυο 8:44! Δες την ώρα! 8:44 και οι δυο!!!
Δε θα με τρελάνετε τώρα!!!!!!

ta kastra είπε...

Pados edo allo einai to 8ema sizitiseos kai me ta sxolia exoume dosi megali simasia ston kirio Pliatso, kirie Pliatse osoa xeri o nikokiris den ta xeri o kakomiris leei i parimia, ftanei arketa kapileytikate to olo zitima, tipota gia tis teleytees energies pou elane o Stergiou prokimenou o neos dimos na onomasti Polifitou i Aliakmonos den lete?
rotiste kanena gnosto sas sto ipourgio ean exete.

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΑΝΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Ο κ.ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΓΙΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΥΦΥΤΟΥ Η ΑΛΙΑΚΜΟΝΑ?
ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΩΤΙΚΟ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ POSTS ΜΟΥ

Λ.Μ

Ανώνυμος είπε...

OK Βαγια Σ.Απλα μην αμφισβητεις το Βελβεντινια...!!!Σταματω εδω γιατι οπως ειπε και καποιοσ φιλος χωρις "" η κοκορομαχια δεν θα σταματησει ποτε...!!!!!Οι υπολοιποι μπορειτε να δινετε συνεχεια σε κατι που τελικα χανει την ουσια του...Καλο βραδυ σε ολους και κυριως στην απολυτη Βελβεντινια Βαγια Σ.

Βάγια Σ. είπε...

Δε σε αμφισβήτησα κοπέλα μου!
Έβαλα το βελβεντινιά εντός εισαγωγικών σαν όνομα για να καταλάβεις ότι απευθύνομαι σε σένα!
Τι πάθατε ρε απόψε?
Και για να σταματησει η καραμέλα αυτή ότι είμαι ξερόλα και πετάγομαι, με τον Π.Π. εγώ τόσο καιρό δεν ασχολήθηκα.
Όταν πέφτει ένα θέμα φυσικά και θα πάρω μέρος εφόσον δεν υπάρχει διάλογος αλλά κουβέντα!
Και κάτι άλλο... όταν κανείς μπαίνει με το όνομά του φαίνεται καθε πότε μπαίνει και τι λέει.
Πίσω απ' το ανώνυμος μπορεί να γράφει το ίδιο πρόσωπο αλλά κρύβεται μια χαρά και δρα ανενόχλητος.
Φαγωθήκατε όλοι πως άλλο είναι το θέμα!!
Ποιό είναι το θέμα μωρέ??
Να χτίσουμε πάλι τα στρατόπεδα Σέρβια - Βελβεντό και να αρχίσουν οι χαρακτηρισμοί μεταξύ μας ή να στρέψουμε το βλέμμα γύρω μας και να δούμε ποιά θα είναι η γενικότερη εξέλιξη και ποιοί θα προσπαθήσουν να πατήσουν πάνω μας για τη δική τους εξέλιξη και ευημερία?

Κ.Π.Τ.Μ.Σ.Τ. είπε...

ΑΔΕΣΠΟΤΟΣ ΔΗΜΟΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΑΒΙΑΣΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟ ΝΕΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΙΕΥΡΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ ΣΕΡΒΙΩΝ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΒΑΓΙΑ!!ΕΠΙΣΗΣ ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΑΝ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ......

Ανώνυμος είπε...

Ένας Βελβεντινός αγωνιστής εκ των έσω, θα πει στις δύο κυρίες που αγαπούν τόσο το Βελβεντό ότι αν το αγαπούσαν όσο λένε δε θα ζούσαν μακρυά του. Και αν όλοι αυτοί που διατείνονται στα μπλογκ και στα φέισμπουκ οτι το αγαπάνε, ζούσανε εδώ, θα διαπραγματευόμασταν στον Καλλικράτη με άλλους όρους! Αυτά, γιατί η υποκρισία εδώ μέσα περισσεύει!

ta kastra είπε...

Mia nea epoxi erxete, keros na ma8oume emis oi Serviotes apo to Velvedo alla kai to Velvedo na ma8ei apo ta Servia.

Ε.Σ. είπε...

Καλημέρα!

Το πόσο αγαπάμε το Βελβεντό αρκεί που το ξέρουμε εμείς.
Το γιατί φύγαμε από το Βελβεντό, αρκεί που το ξέρουμε πάλι εμείς.
Το πόσο αγωνιζόμαστε για το Βελβεντό, αρκεί που το ξέρουμε πάλι εμείς.
Ας είναι καλά όσοι αποδυνάμωσαν την περιφέρεια και μηδένισαν τις θέσεις εργασίας, σε πανελλαδικό επίπεδο βέβαια.
Και φυσικά ότι λέω δεν αποτελεί απολογία. ;)
Τί έγινε παιδιά?
Σας έριξαν τίποτα στα ποτά?
Το επίπεδο, φαντάζομαι ότι είναι πασιφανές από πιό σημείο άρχισε να πέφτει.
Δεν θα αντιπαρατεθώ με κανέναν Βελβεντινό, γιατί δεν είναι ώρα προσωπικής διένεξης.
Όταν με δείτε στο Βελβεντό ελάτε να με ρωτήσετε γιατί έφυγα. Εκεί θα φανεί πoιός χρειάζεται την υποκρισία του.
Εδώ μιλάμε για το Βελβεντό και για το μέλλον του.
Όλοι μαζί ενωμένοι.....κι αυτοί που έφυγαν μετανάστες μέχρι την Αμερική, την Αυστραλία, τη Γερμανία, για μια καλύτερη ζωή.
Υποκριτές κι αυτοί?
Δεν νομίζω...
Όλοι μαζί ενωμένοι και δυνατοί Βελβεντινοί και εκ των έσω και εκ των έξω.....

Και για τη συντονιστική ομάδα δυό λόγια:
αν και από μακριά, είχα με τα παιδιά τηλεφωνική επικοινωνία και θεωρώ ότι έκαναν ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατό, για το λόγο που συνέταξαν την ομάδα. Όμως γνωρίζουμε όλοι το ήθος των παιδιών αυτών και τίς ικανότητές τους και μόνο επιτυχημένο κρίνεται το αποτέλεσμα του ωραίου αγώνα που αυτοί συντόνισαν.

Την αγάπη μας!

ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΕΝΩΜΕΝΟ ΔΥΝΑΤΟ!

Ε.Σ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΙΠΕ: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΣΤΗ ΛΑΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΟΥ. ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ.ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΟΜΩΣ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ-ΕΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΝ Η ΔΗΘΕΝ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΝ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΥΣΟΥΝ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΑ; ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Ανώνυμος είπε...

A RE MAKH TI MAS EKANES ME TIS IDEES SOY KERIA KAI FANARIA. MHPVS EIRUE H VRA NA APOXVRHSEIS

sottis είπε...

καλημερα και καλη εβδομαδα!ηρθε το καλοκαιρακι,κι επειδη των φρονιμων τα παιδια...παω να αγορασω εναν σουπερ σπεσιαλ ανεμιστηρα για τις δυσκολες ωρες! ;)

Ανώνυμος είπε...

Τι ενέργειες έπρεπε να κάνει ο Δήμρχος Βελβεντού για το όνομα του Δήμου σε Αλιάκμονος ή Πολυφύτου; Πλάκα έχεις 10,41. Ποιος ασχολήθηκε με το όνομα; Εδώ όλο το Βελβεντό πάσχιζε να μείνει αυτόνομο. Το όνομα μας μάρανε;

Ανώνυμος είπε...

Προς 12:43
Από πότε η αγάπη για τον τόπο κρίνεται με το πόσο διαμένει κάποιος στον τόπο του? Πήγαινε πες το αυτό φίλε 12:43 στον Ομηρικό Οδυσσέα... Μόνο η καρδιά τους ξέρει πόσο αγαπάνε το Βελβεντό και πόσο πονάνε για αυτό. Ξέρω πολλά παιδιά που λόγω εξεταστικής περιόδου είναι στα φοιτητικά τους πόστα και ζούνε πολύ πιο έντονα αυτή την ιστορία με τον Δήμο τους.

Προς Π.Π.
Το Βελβεντό αυτή την στιγμή το χρειάζονται οι δημότες του πάνω από όλα. Χωρίς εγωιστικές τάσεις. Ο αγώνας θα συνεχιστεί με τον τρόπο που θα αποφασιστεί με δημοκρατικές διαδικασίες, γιατί εμείς έτσι ξέρουμε και αγωνιζόμαστε.

Χαιρετισμούς στους Ε.Σ. και Βάγια.

ΥΓ: Δεν είναι ώρα για ενδοδημοτικές διαμάχες, δεν έχουμε αυτή την πολυτέλεια.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Λ.Σ.

Βάγια Σ. είπε...

Χαιρετίζω όλο τον κόσμο!
@ Ε.Σ. ξέρεις ό,τι ξέρω και ξέρω ό,τι ξέρεις...
@ Λ.Σ. τα φιλιά μου!
@ sottis μακάρι το αντίδοτο στις δύσκολες μέρες να ήταν ο ανεμιστήρας :)

ΜΑΚΗ ΜΑΣ σου κρατάμε νοερά το χέρι, δείξε μας το δρόμο γι' άλλη μια φορά...

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΗΡΕΜΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΑΔΙΚΑ ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΛΟΥΣ

Ε.Σ. είπε...

Αντιχαιρετίζω!

Όλοι μαζί ενωμένοι και δυνατοί να προχωρήσουμε το Βελβεντό, άξιο και ολόστητο στους αιώνες.

Δεν αντιμάχομαι τον συναγωνιστή μου μεσούντος του αγώνος! ΠΟΤΕ!

Αναμένουμε εναγωνίως τις νέες αποφάσεις!

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Ε.Σ.

Ανώνυμος είπε...

Βελβεντό ενωμένο δυνατό. Σταματήστε επιτέλους τα αλληλοκαρφώματα και συγκεντρωθείτε στον αγώνα μας

Βάγια Σ. είπε...

Ο διχασμός μας θα εξυπηρετήσει τον οπορτουνισμό.

Αντιστεκόμαστε και ΔΕΝ δίνουμε σημασία σε ανώνυμα μηνύματα αμφιβόλου προελεύσεως, που θίγουν συντοπίτες μας ονομαστικά. Δε θυμίζουν Βελβεντό. Ας τα απομονώσουμε!

Το Βελβεντό ΕΙΝΑΙ ενωμένο!
Το Βελβεντό ΕΙΝΑΙ δυνατό!

Ανώνυμος είπε...

Όλος ο κόσμος κατηγορεί τις μεγάλες ιδεολογίες που είχαν κατά την άποψη του μόνο και μόνο αρνητικές επιπτώσεις πάνω στην κοινωνία δίχως όμως να συνειδητοποιεί ότι υπάρχουν και άλλες ιδεολογικές μορφές που αποτελούν κοινωνικά δόγματα. Μια από αυτές τις αμφιλεγόμενες μορφές είναι και ο οπορτουνισμός. Φαινομενικά δεν είναι και τόσο αντιληπτός διότι συνδυάζεται εύστοχα με τον τοπικισμό και συνεπώς δεν ξεχωρίζει στο τοπικό επίπεδο. Επιπλέον προσφέρει πολλές δυνατότητες όσον αφορά στην έλλειψη θεωρητικής ιδεολογίας. Με το πρόσχημα της μη καταπάτησης των απόψεων κάθε ατόμου, ο οπορτουνισμός παρουσιάζεται ως η βέλτιστη διπλωματική λύση της επιβίωσης ενός θεσμού. Δεν υπάρχει ποτέ πρωτοβουλία που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την ύπαρξη του θεσμού εφόσον η τάση του είναι να καθορίζεται από την πλειοψηφία πριν από κάθε ψηφοφορία. Ο οπορτουνισμός λειτουργεί με το μοντέλο του φύλλου πάνω στο ποτάμι: πάει όπου τον πάνε. Δεν υπάρχει καμμιά αντίσταση και συνεπώς κανένα πρόβλημα. Η εξέλιξή του είναι η ροή του ρεύματος. Επιπλέον είναι νοητικά οικονομικός εφόσον ο οπορτουνισμός βασίζεται αποκλειστικά στη μίμηση του άλλου. Ως κινούμενος καθρέφτης, ο οπορτουνιστής ζει μέσα στον κόσμο της εικόνας. Το πλαίσιο του είναι καθαρά εικονικό και για τον ίδιο λόγο είναι και εντελώς πραγματικό διότι δεν προσφέρει τίποτα που να διαφέρει απ’ ό,τι υπήρχε. Ακόμα και στην περίπτωση -σπάνια βέβαια- όπου υπάρχει μια υλοποίηση, το οπορτουνιστικό σύστημα έχει εξασφαλίσει ότι η ύπαρξη του έργου δεν ανατρέπει κανένα δεδομένο και συμβαδίζει απόλυτα με τη δογματική νοοτροπία της κοινωνίας. Κανείς δεν μπορεί να στιγματίσει τον οπορτουνισμό διότι δεν αφήνει ποτέ το στίγμα. Πανταχού παρών διότι ανύπαρκτος στην ουσία, ο οπορτουνισμός είναι επαγγελματικός συμβιβασμός. Ως ρητορικό στοιχείο δεν δίνει αξία στην αλήθεια αλλά μόνο στην άποψη. Ως συμβιβαστική αρχή δεν επιβαρύνεται από οποιαδήποτε ηθική. Με αυτά τα χαρακτηριστικά ο οπορτουνισμός είναι το ιδανικό όπλο της τοπικής αδράνειας. Με τον οπορτουνισμό δεν υπάρχει ανικανότητα εφόσον δεν υπάρχει καν βούληση δημιουργίας και όλα καθορίζονται εντροπικά. Ένα άλλο από τα πολλαπλά κοινωνικά του προτερήματα είναι ότι δεν εμπεριέχει ανθρώπινα στοιχεία: όλα είναι απολύτως κοινωνικά, όλα είναι τυπικά. Ακόμα και η νομολογία δεν υπάρχει ως έννοια για τον οπορτουνισμό εφόσον όλα μπορεί ν’ αλλάξουν και να παραβιαστούν αν το θελήσει η κοινωνική μάζα. Με άλλα λόγια, ο οπορτουνισμός ενισχύει τα αντανακλαστικά της μικρής κοινωνίας πολλαπλασιάζοντάς τα. Με αυτόν τον τρόπο προκαλεί την απόλυτη αδράνεια που εξασφαλίζει τη μη επιβίωση κάθε δημιουργικού στοιχείου. Το μόνο καλό για τους ανθρώπους είναι ότι ο οπορτουνισμός δεν παράγει ιστορία, μόνο λήθη.

Για να μαθαίνουν και οι μικρότεροι.....

ΣΕΡΒΙΑ. είπε...

sottis τον ανεμιστήρα γρήγορα πρώτα στις κυρίες (Β.Σ. και Ε.Σ. προηγούνται). Το Βελβεντό Ενωμένο όπως όταν η Νεοδημοκράτες φύγαν από το ΣΕΠΟΠ και δημιούργησαν τη Δήμητρα.. άρε όλα για την κουτάλα!!!!!

Βάγια Σ. είπε...

http://www.edugate.gr/content/o-oportoynismos-os-koinoniki-ideologia

Βλέπω την εντολή των windows αντιγραφή και επικόλληση μια χαρά τη δουλεύουμε έτσι????

άκου και το τραγούδι του Άσημου "ο μηχανισμός" τώρα για να μάθεις κι εσύ κάτι απ' τους μικρότερους!

Ανώνυμος είπε...

Το άρθρο του 3.06 είναι του Νίκου Λυγερού.Ο Νίκος Λυγερός (Nik Lygeros) είναι Έλληνας μαθηματικός, συγγραφέας, ποιητής και ζωγράφος που κατέχει έναν από τους υψηλότερους δείκτες ευφυΐας (IQ) στην κλίμακα Stanford-Binet, με 189 βαθμούς. Γεννήθηκε το 1968 στο Βόλο.

Ως ερευνητής έχει ασχοληθεί με τους τομείς της άλγεβρας, της θεωρίας αριθμών και της συνδυαστικής. Είναι επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, στην Πολυτεχνική Σχολή Ξάνθης.

Υπάρχουν και έξυπνοι άνθρωποι που δεν τους ξέρει κανένας γιατί δεν βγαίνουν στο γυαλί....

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΟΣ ΑΛΗΤΑΜΠΟΥΡΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΒΕΛΒΕΝΤΙΝΟΥΣ;
ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΔΥΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΙ;
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΙ.
ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΠΕΙΡΕΙ ΤΗ ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΧΑΣΜΟ;
ΠΟΙΟΝ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ;
ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ.
ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΙΡΕΣΟΥΝ ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ.
ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΓΕΡΗ ΚΛΩΤΣΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

file 3.25 servioti eisai poli sostos
enas velventinos

Ανώνυμος είπε...

αγαποιτοι φιλοι σερβιωτεσ καιθ συνδιμωτεσ βελβεντινοι ασ αφισουμε το μισοσ πισω και ασ αγωνιστουμε στισ κοινωνιεσ μασ καθαρα και ωραια και το αυριο για ολλου μασ θα ειναι πιο ωραιο απο τοχθεσ

ai-vreS είπε...

Σχόλιο από ανώνυμο (αφαιρέσαμε χαρακτηρισμούς)

εγω ενα πραγμα ξερω, οταν σκαβεις τον λακο του αλλου δες πρωτα μην πεσεις στον δικο σου. τοσο καιρο παρατηρουμε εδω μεσα μια λασπολογια για τα Σερβια απο το βελβεντο που ειχε ως στοχο την αμφισβητηση της κοινωνιας των Σερβιων .......................................
φυσικα το ιδιο εγινε και με πολλους Σερβιωτες για τους βελβενους. ομως κυριοι του βελβεντου σχηματισατε μια κοινωνια αυτη των Σερβιων ως μια κοινωνια τεμπελιδων,ανικανων,κλεφτων,ανικοκυρευτων,.....κ.α. για κοιταξτε λιγο ομως και την δικη σας κοινωνια, ενοω εχετε καμια σχεση με τους παλαιογρατσανητες,καταφυγιοτες,.... πιστευω καμια σχεση απο ιστορικα ακομα εντελως διαφορετικες αντιληψεις (το ξερω προσωπικα γιατι εχω καταγωγη απο παλαιογρατσανο)απο τα παλαια χρονια τα προπολεμικα. τωρα που θα ενσωματωθειτε στον νεο δημο θα αρχισουν να βγαινουν αυτες οι διαφορες που θα εχετε, σε καμια περιπτωση δεν θα υπαρχει αυτη η πλαστη συννενοηση που επικρατει τωρα. θα συμφωνησω με τον παραπανω φιλο ((((((((((Το Βελβεντό Ενωμένο όπως όταν η Νεοδημοκράτες φύγαν από το ΣΕΠΟΠ και δημιούργησαν τη Δήμητρα.. άρε όλα για την κουτάλα!!!!!)))))))))))))))) , για πιο λογο εσεις που ειστε δουλευταρηδες δεν κρατησατε το μετοχι σαν δημοτικο κεντρο αλλα το δωσατε σε ενα μη βελβενο? οσο για εσενα 7¨18 κανενας δεν θελει να σας διερεσει μονοι σας σιγα σιγα θα βγαλετε τις διαφορες σας. (ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟΓΡΑΤΣΑΝΟ)και τα γυρω χωρια που δεν φερει την κουλτουρα του σουρδου που διαθετεται γιατι ως γνωστο θα ξερετε απο που ξεκινησε και που κατεληξε η σουρδαμαρα. ai-vres παρακαλω δημοσιευσε το σχολιο

ai-vreS είπε...

Σχόλιο από ανώνυμο (αφαιρέσαμε χαρακτηρισμούς)

εγω ενα πραγμα ξερω, οταν σκαβεις τον λακο του αλλου δες πρωτα μην πεσεις στον δικο σου. τοσο καιρο παρατηρουμε εδω μεσα μια λασπολογια για τα Σερβια απο το βελβεντο που ειχε ως στοχο την αμφισβητηση της κοινωνιας των Σερβιων .......................................
φυσικα το ιδιο εγινε και με πολλους Σερβιωτες για τους βελβενους. ομως κυριοι του βελβεντου σχηματισατε μια κοινωνια αυτη των Σερβιων ως μια κοινωνια τεμπελιδων,ανικανων,κλεφτων,ανικοκυρευτων,.....κ.α. για κοιταξτε λιγο ομως και την δικη σας κοινωνια, ενοω εχετε καμια σχεση με τους παλαιογρατσανητες,καταφυγιοτες,.... πιστευω καμια σχεση απο ιστορικα ακομα εντελως διαφορετικες αντιληψεις (το ξερω προσωπικα γιατι εχω καταγωγη απο παλαιογρατσανο)απο τα παλαια χρονια τα προπολεμικα. τωρα που θα ενσωματωθειτε στον νεο δημο θα αρχισουν να βγαινουν αυτες οι διαφορες που θα εχετε, σε καμια περιπτωση δεν θα υπαρχει αυτη η πλαστη συννενοηση που επικρατει τωρα. θα συμφωνησω με τον παραπανω φιλο ((((((((((Το Βελβεντό Ενωμένο όπως όταν η Νεοδημοκράτες φύγαν από το ΣΕΠΟΠ και δημιούργησαν τη Δήμητρα.. άρε όλα για την κουτάλα!!!!!)))))))))))))))) , για πιο λογο εσεις που ειστε δουλευταρηδες δεν κρατησατε το μετοχι σαν δημοτικο κεντρο αλλα το δωσατε σε ενα μη βελβενο? οσο για εσενα 7¨18 κανενας δεν θελει να σας διερεσει μονοι σας σιγα σιγα θα βγαλετε τις διαφορες σας. (ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟΓΡΑΤΣΑΝΟ)και τα γυρω χωρια που δεν φερει την κουλτουρα του σουρδου που διαθετεται γιατι ως γνωστο θα ξερετε απο που ξεκινησε και που κατεληξε η σουρδαμαρα. ai-vres παρακαλω δημοσιευσε το σχολιο

Βάγια Σ. είπε...

Να σας συστήσω κι εγώ με τη σειρά μου το Διονύση Χαριτόπουλο και αφού παίζουμε το παιχνίδι copy paste ρίξτε μια ματιά στο "εγχειρίδιο βλακείας"

http://www.pare-dose.net/?p=3113

κοντολογίς Η ΕΥΦΥΙΑ ΔΕ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ!

Καλό απόγευμα και καλό μήνα σε όλους!

Ανώνυμος είπε...

Ενα δίδυμο της Επιτροπής Αγώνα Μ....... Και Σ..... Τι λέτε συνεχίζουμε τον αγώνα ή σταματάμε;

Το Προφίλ μας